28 Temmuz 2009 Salı

A$iri parfüm sIkmak depresyon belirtisi (imi$)

HanimLaaar, fazla parfüm sIkmanin depresyon belirtisi oldugunu biliyor muydunuz?
Uzulmeyin ben de bilmiyordum :)
Arastirmacilar depresyon sirasinda kadinlarin koku alma hissinde azalma oldugunu aciklamis.. Ve asiri derece parfum kullanmanin bir sorunun isareti oldugunu ileri surmu$.. yapilan arastirmalarda bazi hastalıkların vücuttaki antikorların koku alma sistemine karsi saldırıya gecmesine yol actigi belirtilmis..
PROFESÖR Yehuda Shoenfeld “Bilimsel bulgularımıza göre depresyondaki kadınlar koku duyularını da kaybediyor ve bu durumu telafi etmek için daha fazla parfüm kullanıyor” demi$ ve Koku testiyle depresyonun saptanabilecegini de belirtti. Arastirmacilar depresyondaki insanlarin aromaterapiye olumlu yanıt verdigini ve bazı kokuların depresyonun etkilerini azaltabildigini kaydetmis.


mi$, mI$, mu$.....


Valla ben profosörlerin yalancisiyim.. Ama gercekten dogruysa ben buyuk capli bir depresyon ya$iyorum demektir :) cunku cok parfum kullanirim ve bundan zevk duyarim.. Allah sonumu hayir etsin..






1 yorum:

Hayalbemol dedi ki...

Yolda geçerken birçok kişinin ağır kokularından dolayı adeta nefesim kesiliyor. Özellikle yaz aylarında bu koku, daha bir ağırlaşıyor sanki. Parfüm kullanmaya son verdim. Şimdi Johnson's baby cologne kullanıyorum. Bu kolonya hem hafif, hem ferah, hem de boğmuyor.