15 Temmuz 2009 Çarşamba

Aman Allah'im i$kolik oluyorum :S



Aman Allah'im ben galiba i$kolik oldum :S

Son gunlerde hatta aylarda is yerinde fazla kaptiriyorum kendimi ve mola almaksizin durmaksizin calisiyorum. Kendimi böyle hirpalayarak neyin acisini cikariyorum bilmem :) Hayir yani bayilmiyorum da calisirken ama icimdeki dürtüler öyle bir dürtüyor ki nefersizler kendime engel olamiyorum. Kendimi daha fazla kaptirmadan ve gercek anlamda bir iskolik olmadan yillik iznime ayrilsam iyi olacak. Yoksa hayatimin her alaninda icimdeki bu bi seyler yapmak zorunda oldugum hissi tez zaman da beni tahtali köye yollayacak..

Bu kadar strese kim dayanir.?
Molasiz calismak bi gun tamamen durmaya, en azindan tukenmislige yol acabilir. Bu yuzden tamamen durmamak icin arada kisa ya da uzun molalar vermekte yarar var. I$kolik oldugumuz zaman mola zaman kaybi gibi gelebiliyor. Ama bana göre islevsel bir yasamda kisa vade de zaman kaybi getirse de uzun soluklu molalarda kazanc getirebilir.Ayrica bu molalar icin sadece bedensel yorgunluk gerekmiyor, zihinsel olarak yorgunlukta da kendimize zaman ayirmamiz gerektigini dusunuyorum.



Ben bunlari yasadim ve farkettim ki yasadigim bu stresli hayat gunden gune sagligima zarar veriyor. Siz siz olun hayatin hizina akisina kendinizi kaptirip, tuketmeyin benliginizi ;) Bir gun tamamen durmamak icin durun..

Hiç yorum yok: