30 Temmuz 2009 Perşembe

Biri odamdaki canavari durdursuuunnnnnnnnn

Evet kesinlikle abartmiyorum, I$Ik hiziyla sanki odam da dönup duran bir tazmanya canavari ya da nasil desem freni patlamis kamyon var gürüldeyip duran.. Benim uysal, sakin, kiymetli bilgisayarima nazar degdi galiba.. Hic böyle olmazdi.. Son cd yukleme basarisizligindan sonra inanilmaz derece de bögürmeye basladi bilgisayarim. O kadar ki gurultusunden oturup yazmaya konsantre olamiyorum, o cok sevdigim dizileri internetten reklamsiz izleme keyfine varamiyorum...

Bil hal caresini bilen varsa beri gelsin lütfen.. Yoksa bu gürül gürül gürüldeyen canavar beni de icine kapacak..

2 yorum:

cemocan dedi ki...

Büyük olasılıkla fanlar tozlanmıştır ya da hdd'nin vidaları gevşemiştir..İtina ile bilgisayarın kasasını aç fanlarda birikmiş tozları antistatik bir fırça yardımıyla temizle sakın elektirik spürgesi falan tutayım deme allah muhafaza toz alıcam derken başka şeyleride çeker makina içine.:)

é L L a dedi ki...

yaptim duzeldi coook saol cemocan :)