9 Temmuz 2009 Perşembe

[... Etme ...]



Nagmeler dolandi gene dilime, melodiler tercumani olsun ruhumun akitayim icimdeki sancilari, agrilari...
Son gunlerde hissiz biri oldum ciktim, ne bir dusunce ne bir aci.. Ben oldugu gibi, düsündügü gibi, konustugu gibi yazmayi sevenlerdenim. Fakat su siralar ne dusunebiliyorum ne yazabiliyorum. Acayip bir bo$luk icersindeyim. Hani boks macina cikan boksörler yedikleri yumruklarin acisini önce hisseder daha sonra da uyustuklarindan aci duymazlarmis ya, ben de aci ceke ceke uyustum artik sanirim. Narkoz yemis gibiyim, sanki gözleri acik uyuyorum..



Hayatimda hic bi sey yolunda gitmiyor.. Isyan etmek ne haddimize, lakin kalp uzulunce küsüyor bazi seylere. icimden yazmak bile gelmiyor, kelimeler kiyafetsiz, ben kifayetsiz, ömrum kifayetsiz.. Yurek cürüm icinde. Neden dersen günlükcan boser uzun hikaye diye gecistirrim "neden?" deme o yuzden bana. $u kadarini söyleyeyim, canimdan bir parca babaannem su an ölum döseginde ve ben yaninda olamiyorum. Gerisi bana kalsin.



Bugün o kadar konusacak kelimem var ki kusmam gereken yerde yutuyorum.. Neresinden bakarsam bakayim hayata bir ince sızı saklaniyor icimde.. Tam hayata beyaz bir sayfa cevirmisken mürekkebim döküldü karardi hayat, durdu zaman. Yine de kalemim titrese de elim tutmasa da yazmaya ve elimdekilerle yetinmeye gayret gösterecegim. Etme cido titre ve kendine gel..!



Söz gumusse ben sus-yorum simdi.. Sözcuklerimin dilini nagmelere birakalim..



Eyvallah..






http://www.dailymotion.com/video/x7xutv_mevlanaetmeyilmazerdogan_creation
dinlemek icin tiklayin ( henuz video eklemeyi ögrenmedim idare edin bu sekilde)

ETME

Duydum ki bizi bırakmaya azmediyorsun, etme.
Başka bir yar, başka bir dosta meylediyorsun, etme.

Ey ay, felek harab olmuş, ziyan olmuş senin için
Bizi öyle harab, öyle ziyan ediyorsun, etme.

Ey, makamı var ve yokun üstünde olan kişi
Sen varlık sahasını öyle terk ediyorsun, etme.

Sen yüz çevirecek olsan, ay kapkara olur gamdan
Sen ayın da evini yıkmayı kastediyorsun, etme.

Şekerliğinin içinde zehir olsa dokunmaz bize
Sen zehri o şeker, şekeri zehrediyorsun, etme.


Harama bulaşan gözüm, güzelliğinin hırsızı
Ey hırsızlığa da değen hırsızlık ediyorsun, etme.


Aşıklarla başa çıkacak gücün yoksa eğer
Aşka öyleyse ne diye hayret ediyorsun, etme.

İsyan et ey arkadaşım, söz söyleyecek an değil
Aşkın baygınlığıyla ne meşk ediyorsun, etme.

MEVLANA

Hiç yorum yok: