15 Temmuz 2009 Çarşamba

Bakim reyonu ;p Yaz'a özel parfumler






Eyvah Eyvah bakim reyonumuzu bo$ birakmi$iz.. Eeee normaldir bakimla pek alakam kalmadi ki, dagittim kendimi :) deli gibi alisveris yapip her cikan makyaj ve bakim urunlerini alsam da uygulamaya useniyorum.. Haliyle tadim olmadigindan sizinle de payla$madim.. Ama bugunden itibaren paylasmaya gayret gösterecegim.

Bugun parfum tavsiyelerinde bulunabilirim sizlere. Uzun zamandir hatta bu yasima kadar kendime has kendime özgu beni anlatan bir koku aradim durdum, denemedigim parfum kalmadi, hala da denemeye devam ediyorum gerci :) Surekli ve severek kullandigim 'Burbery weekend" in haricinde ömur boyu kokum olmaya aday bir parfum daha buldum ; ' Bvlgari Omnia Green Jade ' ..


i$te favori parfumum Bvlgari Omnia Green Jade, gercekten harika bir koku, ustelikte cok kalici. Icerigindeki cicek, baharat ve bitki kokulariyla muhtesem bir parfum.. Ne cok sekersi, ne cok agir , olmasi gerektigi gibi kadinsi, seksi, masum bir koku. Insana bahar ferahligini ve dag esintisini animsatiyor. Kokunun insan hayatinda gercekten cok buyuk bi önemi var, bazen daha önce duymus oldugunuz bir koku, ilerki zamanlarda hafizanin derinliklerinde kaybolmus, unutulmus guzel bir aniyi hatirlatabiliyor. Sizde kokumla animsaniyim, öyle bir kokum olsun ki insanlar bu kokuyu hissettiginde iste bu ...'nin kokusu diyebilsin diyenlerdenseniz tavsiyelerime kulak verin derim ben :)




Seceneklerimiz bunlarla sInIrLI degil, yaza özel hafif ayni zamanda da hos bir koku isteyenlere yeni aldigim ' DKNY ( donna karan new york ) Be delicious u tavsiye ederim. DKNY'nin yeni serilerinden iki cesit elma kokusunu andiran cok cici parfumleri var. Oldukca ferah ve lezzetli bir koku bir deneyin derim ben ;)








Biraz daha yogun ve daha fazla kadinsi bir koku arayanlara da Hugo boss ve amor'u tavsiye edebilirim.. Mis kokulu gunler dilerim hepinize ..

Hiç yorum yok: