24 Temmuz 2009 Cuma

Gelin Olmu$ gidiyorsun




"Ne de guzel olmussundur beyazlar icinde sen.. "

Bitanecik ablam, bana en yakin olanim, en cok benzeyenim.. Yeni bir hayata adim adiyorsun bugün.. Dunya evine giriyorsun..
Hayatinin bundan sonrasi yureginin guzelligi gibi gecsin.. O gul yuzun hic solmasin..
Vardigin yerlerde agzin tatli olsun..
Hayat o guzel yuregine hic aci degdirmesin..




Eminim cok yakismistir sana gelinlik..Bugun yaninda olabilmeyi , seni o beyazlar icerisinde görmeyi cok istedim.. hayatimda hic bir seyi bu kadar istememistim. ama olmadi, olamadi.. Uzaklarda olsam da yuregim hep yaninda olacak...
Birlikte gecen onca senemiz, cocuklugumuz boyunca kâh agladik, kâh güldük..
Kâh bir birimizi yedik.. :) Inatlastik, kavga ettik, ama en önemlisi sevdik biz, bir hayati paylastik..




$imdi hayatinin geri kalanini sevdigin adamla paylasmaya basliyacaksin, Allah ikinizinde mutlulugunu daim etsin.. En kötu gununuz dugun gununuz gibi olsun.. Bir birinize olan sayginiz, sevginiz hep taze kalsin.. Mutlu bir yuva diliyorum Rabbimden ikinize de..


Daha söylenecek o kadar cok dua ve dilek var ki hakettigin sigdiramiyorum cumlelere..
Uzakta da olsa seni seven bir kardesin oldugunu unutma...
Gelinlerin en guzeli Seni cok seviyorum..

" Gelin olmus gidiyorsun,
Bana veda ediyorsun
Sakin aglama diyorsun
Aglamamak elde degil.. "
cengiz Kurtoglu - gelin olmus gidiyorsun..

1 yorum:

Travis dedi ki...

hay yaşa:)