30 Temmuz 2009 Perşembe

Losyonlar..


Gezindigim bir cok blogta benim gibi bakim urunlerine merakli blogculara rastladim. Ve paylastiklari seyler gercekten cok hosuma gitti. Daha evvelde blogcu uzantili bir cok blog sayfasi acmistim ama bakim urunlerimi tanitmak hic aklima gelmemisti.. Ki ben de ciddi bir alisveris hastasiyimdir..
Bu gunden itibaren cok sIk olmasa da ( sIkILgan bir yapim var ihmal edebilirim) sizlere elimde bulunan urunleri tanicagim.. Daha önce parfumlerimi eklemistim ama o sayilmaz.. $imdi de bi kac vucud losyonu ekleyelim bakalim.. alelacele ekliycem onlari daha sonrakileri daha detayli sekilde anlatirim..





Bir kismi da banyodaydi ama bugun cok yorgunum kalkip getirmeye usendim..


Biliyorsunuz ki her cilt tipine uygun losyonlar var. Vucud losyonlari ve gunes kremleri nem kaybina karsi cildi nemlendirir. Özellikle banyo sonrasi cildimizin sabun yuzunden kurumasi nedeniyle tenimiz kuru oluyor ve dolayisiyla gerinlesebiliyor, bunun sonuncunda da vucutta catlaklar olusabiliyor.


Bu yuzden losyon kullanmanizi tavsiye ederim böylece cildiniz daha canli, daha fresh ve daha hijyenik grunecektir..


Nasıl göründüğünüz kadar, nasil koktugunuz da önem tasir. ... Bu nedenle vücut losyonu hatta el kremi alirken bile aromali olanini secmek, yaz aylarında daha akillica olucaktir...Aromali losyonlarimi da ilerleyen gunlerde paylasacagim sizlerle.


Mis kokulu gunler dilerim.. adios ben kacios :p


Hiç yorum yok: