12 Temmuz 2009 Pazar

öylesineee...




iyi geceler günlük , hatta gecelik..

Uyumadan önce bi yoklayayim dedim, yazacak seylerim oldugundan degil öylesine iste.. Öylesine yasarken, öylesine gecen bir gunde, öylesine dusunurken, öylesine ugradim ve öylesine yaziyorum..

Bazen her $ey "öylesine" bo$ geliyor ki.. Neler var beni bekleyen bilmiyorum…nasil depremler…yönlerini bilmedigim yollarla kar$ila$ma ihtimali…kaybolmak…

Hayatim boyunca her zaman gelecek kaygisiyla yasadim.. Ani yasayanlardan olamadim hic, bu yuzdendir ki 'keyif' alamadim hayatimin buyuk bir kesiminden. Son gunlerde kaygilarimdan arinmadan ve ani önemsemeden " amaaaan nolacak yaavvv " moduna sardim. Aslinda ruhen rahatlatmiyor degil, lakin dozu biraz asinca yani her seyi haddinden fazla sallayinca bazi seyler yitiriyor önemi bos geliyor. Öylesine isteeee...

Neyse gece gece sacmalardan secmeler sunmanin alemi yok daha fazla :) uyumaya gidiyorum ben , ama bu kez öylesine degil uykum geldi yav : )





Anaam ne ciddi bir yazi oldu..Isvec’te yagmur ve kasvetli bir hava hakim. Bundan etkilenmis olma ihtimalim var. Hadin daha fazla baymadan gidiyim.

éLLa kacar..

Adyö ...

Hiç yorum yok: