29 Temmuz 2009 Çarşamba

Vampirle a$k..

Gecirdigim monoton yaz aylarina biraz daha renk katmak amacli kitaplara gömuldum :)
Bunlardan birisi de $u yeri gögu sarsan, dunyanin hayran kaldigi twilight filminin 2. kitap serisi New Moon (yeni ay) . Yazari Stephenie Meyer. Kitap 4 ciltten olusmakta.
Kitabin filmi kasim ayinda sinemalara giriyor. Isvecce cevirisinde adi "sesini duydugum zaman" diye geciyor.
Kan emici bir vampirle siradan bir insanin arasinda yasanan buyuk a$ki anlatan bu kitap gercekten cok akici ve surukleyici bir kitap. Fantastik olmasinin yani sira, kitabin icinde aradiginiz her seyi bulabilirsiniz ( ask, heyecan , aksiyon, drama, kismen komedi ) ..
Okumanizi siddetle tavsiye ediyorum..




Not : hmm bu arada ablamin dugununu canli canli internetten izledim.. benim adima uzulenlere bildirmek istedim ;)

Hiç yorum yok: