11 Ağustos 2009 Salı

Calmak cölmek patladi :p mim mum mam möm





Wuuuuuuu en sonunda ben de tanistim $u mim denen seyle :) Sevgili dilem http://birseyleryapmaklazim.blogspot.com/ mimlemis beni :)

Inanin daha dune kadar ortalikta ucusan mim laflarini duydukca nedir bu mim yenilir mi icilir mi? Acaba cok mu möhüm bi sey de ben geri kalmisim bundan hay cahilligime diye kendime sayip sayistirdigim anlarda oldu zaman zaman :) Ama ögrendim ki mim denen sey saklambac gibi bi sey ya da elim sen de oyunu gibi.. Dilem tarafindan sobelenmisim, calmak cölmek patlamis ben uyuyorum :D Hey gidi hey insan cahil olmaya görsun :) Neyse daha fazla gevezelik etmeden sorularimi yanitlayim ..

Her soru kac puan acaba ??
3 yanlis bi dogruyu göturur mu ki ?
Kaydirma yaparsam nolacak ?
Diyelim ki hepsini bildim hediyem ne olacak :p
Eeeeh battirdin éLLa bez getir :DDDDD saka saka o kadarda cahil degiliz yahu.. iste sorular:
hangi şehirde yaşıyorsun?
Stockholm

mesleğin?
i$letme

blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın?
sIkIntidan patlamak uzere oldugum bir anda , kendi kendime dedim ki benim kendime ait bir sayfam olmali.. dökmeliyim icimi oraya.. Ve bir gun zaman icersinde yolculuk yaptigimda bu balik hafizamin hatirlayamadigi seyleri o sayfamda bulayim ve animsayim istiyorum.. Webmasterlik gibi bir kabiliyetim de olmadigindan, blog sayflarini kesfettigim anda cumburlop atladim. Tam aradigim seydi.. ilk göruste a$k böyle basladi :)
nekadar süredir blog yazıyorsun?
aslina bakarsaniz benim daha evvelde blogcu uzantili bloglarim vardi fakat orda alinti edebi yazilar ve yemek tarifleri vs seyler ekliyorum kendi yazilarimin yani sira.. Ama burda genellikle beni iceren bana özel seyler oldugu icin bunu ilkmis gibi kabul ediyorum..Bir bucuk ay falan oldu sufleleri kurali..Cok yeniyim daha.( Eskiden yönettigim forum sitesindeki yazilarimi saymazsak tabi.)
bloğunu hangi sıklıkla ziyaret edersin?
Hemen hemen her gun.. Ama her gun yazmiyorum, izledigim bloglari takip edip melul melul bakip cikiyorum.. i$tahim kapaniyor bazen yaziya..
pc açıldığında bloğunu açmak kaçıncı sıradaki iştir?
ikinci :)
başka bir blog sayfasında görüp aldığın bişiy ya da gittiğin biyer oldu mu?
Yoo henuz olmadi...

bloğunda hangi konulardan bahsetmek seni mutlu eder?
Genel de günlük tarzi seyleri yazmak hosuma gidiyor.. icimden gecenleri yaziya dökmek rahatlatiyor beni :)

bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur? (blog teması, diğer bloglara yorumları, bloğunun adı, içeriği vs.)
Göruntuye o kadar önem vermiyorum ama siyah temalar icimi karartmiyor desem yalan olur :) beni cezbeden sey genelde blog sahibinin uslüp tarzidir, mizacidir, kelimelerle guzel oynuyor olabilmesidir, hemen akabinde de icerik geliyor ;)
blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsunuz ?
bilmem ilgilenmedim pek.. nasil bari iyi gelir getiriyormuymus ? getiriyorsa ilgilenelim :PPP

blog arkadaşlarınla bir araya gelme, buluşma fikrine ne dersin?

herkesle iyice kaynastiktan sora neden olmasin.. simdilik o kadar samimi oldugum kimse yok.. ( bayanlar tercihimdir bulusmak icin, erkeklerden tirsarim :p )
Bu soruları kimler cevaplasın?

bilmem hic kimseyi tanimiyorum ki .. izledigim bloglar arasinda ooo piti piti piti yapiyim :D hangisi cikarsa ona sorariz.. Sectigimiz kisinin cevaplayamayacagi ihtimalini göz önunde bulundararak yanina bi kac tane e$antiyon blog daha ekleyelim ki isimiz garanti olsun :))
Sorgulayan polyanna'yi sorgulayalim :)

Karamel Tadinda'dan [ karamelimsi , seker tadinda cevaplar alalim ]

Hepsi hepsi hayat nasil olsa [ hepsi hepsi mim nasil olsa cevap istiyoruuuz :p ]

bu kadar yeter galiba ;)
adios ben kacios..

4 yorum:

caramel macchiato dedi ki...

aaaaaaaa süper bir mimmm :))) hemen yarın yayınlıyorummmm! muckkkk

é L L a dedi ki...

$a$asIn o zaman :) bekliyoruz

Dilem dedi ki...

Canım ne acemiliği harika yayınlamışsın :)

Ben Teşekkür Ederim Sana. ;)

é L L a dedi ki...

teveccühün Dilemcim :)