22 Ağustos 2009 Cumartesi

Can sIkIntIsI..


"destur" deyip de niyetlendigim bi kac i$in icinden güzelce ciktim...

Gecenin bi vakti icimden yazmak geldi ve ben nereye yazacagimi bilemedim...geldim sacmaliyorum i$te : ) ve bu kez sacmaliklarim sadece beni ilgilendiriyor ..

biraz tv, biraz kitap, biraz bilgisayar derken aksami edivermisim farkinda bile degilim ;p

öylesine uykum var kiiiii...kütük gibi yaticam birazdan adim kadar eminim..aslinda hic bir sey yapmadim ama yorgunum sanki..zaten bu aralar uyandigimda yorgun oluyorum.
Kendi kendimi ödullendirdim.. SIkILdIgIm anlarda terapi mahiyetinde ufak tefek hediyeler alirim kendime.. Biraz keyifleneyim diye.. Küpeler hosuma gitti.

Alisveris hastaligim da bu sekilde basladi zaten.. Ama isin ilginc tarafi aldigim seyler eskisi kadar keyif vermiyor artik.

Gördum ki blog ahalisinin bayan kesimi alisveris, mayaj , moda vs seylere pek bi merakli.. Arada bir usenmezsem, bu tur seylere de yer vermeye calisacagim sizler isin..
adios..

Hiç yorum yok: