12 Ağustos 2009 Çarşamba

CatIrttttttttttttt


Korkmayin bu catirdama sesleri benden geliyor :) deprem falan oldugu yok.. benim fay hattim catladi kanumca :) bu yaziyi okuyan bekar kizlarimizda catirtilarima ritim katacagi kanaatimdeyim :p Zira icerigi bolbol a$k olan bir konu cikacak asagida karsiniza ..


Beklenen an geldi.. Pek kiymetli, muhterem ablacigimin dügün resimleri nihayet elime gecti.. Videolarda var tabi ama siz resimlerle yetinin ;)


Gökten uc elma dusmus ( niye ucse onu da hic anlamamisimdir) biri ablamin biri enistemin, digeri de tam bana dusecekken yolda rotör yapti sanirim.. Bekliyorum bekliyorum bi seyin dustugu yok, Allah vere de asagi inene kadar cürümüs olmasaydi benim elma :D



Onlar ermis muradina biz cikalim kerevetine ( o ne demekse :p )


Darisi tum sevipte evlenme hayali kuran ciftlerin basina..


Onlar inandi sevgilerine..
Mesafelerin asilmaz sanildigi anlardaaaaaaa :




kendilerini ilk danslarini yaparken





Nikah masasina otururken


Resmen ve alenen kari -koca olmusken


Ve hatta bunu kutlarken

Göbek atarken


Balayi yaparken buldular..




Gercek bir a$kiniz varsa, emek verin o a$k icin..

Sevginizi yarInlara ertelemeyin. Hayat tela$Ina kaptIrIp kendinizi,sevdiklerinizi ihmal etmeyin.

Ya$amIn en guzel yanI sevgidir. Sevdiklerinize sevginizi bugün gösterin, söyleyin. UnutmayalIm ki yarIn kimseye vaat edilmemi$tir.Sevgilerle kalın..



Hiç yorum yok: