14 Ağustos 2009 Cuma

Geceye tatli bir kapani$..




tatli yiyelim, tatli uyuyalim..
Gece gece pis bogazligim tuttu, uyumadan evvel tatli cekti canim..
En sevdigim tatlilardan biri ' kladdkaka' .. Sizleri bu lezzetten mahrum birakmak istemedim.. Kaldd Kaka isvec usulü , suflé tarzinda bir tatlidir.. Tarifini paylasacagim.. Uzerindeki vanilya sosu hazir, dilerseniz kremayla veya dondurma esliginde de yiyebilirsiniz.. Tatli biraz agir oldugu icin yanina hafif seylerin her turlusu yakisiyor..

Malzemeler :
100 g tereyagi ya da margarin
2 adet yumrta
2,5 dl toz seker
1 crb ksgi vanilya
3 crb kasigi
kakao
Bir paket bitter cikolata da ekleyebilirsiniz.
2 dl
un

yapilisi:
yazmak agirima gidiyor gece gece.. resimlerle anlaticam.. anlatim resimleri alinti fakat yukardaki resim orjinaldir :p






















Afiyetler olsun...

2 yorum:

öykü dedi ki...

OOOooooo ama ama bu muhtesem bısey:)
Insanın gorur gormez ben de ben de ısterım bı dılım derken 3 dılım yıyesı gelıyor:)

é L L a dedi ki...

valla ben uc dilimden fazlasini göturuyorum mideye :) tavsiye ederim leziz bi sey.