24 Ağustos 2009 Pazartesi

iftara be$ kala..



Iftara bes kala huzunler sardi her yanimi..Ne eski ramazanlarin tadi kaldi artik ne de bayramlarin.. Belkide yurt disinda oldugum icin böyle dusunuyorumdur.. Biraz sonra iftar acicam, tek basima yapayalniz. Oysa eskiden öylemiydi? Kalabalik bir aileydik, sofranin basina toplasir, dualar esliginde ezanin okunmasini beklerdik.. Savrulduk her birimiz ayri yerlere..
$imdi ne ezan var, ne de o mis kokan pideler. Oruc oldugumun bile farkina varamiyorum cogu zaman , cunku kimse tutmuyor etrafimda, sanki ben öylesine ac duruyormusum gibi. ( töbe töbe)

Yalniz oldugumdan iftar soframa bile özenmiyorum..Hazir seyler daha cok kolayima kaciyor, dogru durust yemek bile yapmiyorum. Umrumda mi ki?



Bugunde iftarimi sallamasyon yemeklerle gecistiriyorum :) ama öyle dedigime bakmayin, en sevdigim yemektir esasinda bu tur sallama yemekler.. Hazir alinmis iskender etiniz varsa, veya herhangi bir et mamulunuz varsa (köfte, pirzola, kavurmalik et gibi) yanina patates kizartip, dilerseniz altina da pide parcaciklari dograyip bir kebap tabagi elde edebilirsiniz.



Sosuda cok basit; tereyagda salcayi kavurduktan sonra birazcik sulandirip uzerine kirmizi pulbiber ve karabiber ekliyorsunuz.. Cacik sos icinse sarimsakli yogurt hazirlayip uzerine pul nane serpistirmeniz yetiyor efenim..

Afiyet olsun.



Bugün en cok sana özlem duydum be su.. Hayatsin sen..


Bir iftari daha böylece atlattim.. Özledigim cok sey var blog, siralasam sayfalarin yetmez.. Zaten kendimde de anlatacak dermani bulamiyorum.. Yorgunum gunluk , ruhen yorgunum.. Uyumak istiyorum, hem de gunlerce. Belki ruyamda o eski, tatli ramazanlari görurum..memleketimi ve sevdiklerimide tabi..

Depresifim sanirim bugun yine.. Guzel bir tatli beni kendime getirir sanirim..


tatli + krema + kola + dizi + pijama = huysuz éLLa out > huzurlu éLLa in.

9 yorum:

*BirÇocukSevdim* dedi ki...

éllaaaaaaaaa
bende orucumu açtıktan sonra
çay + dizi keyfi + pijama ;))) ikimiz aynen devam.
afiyet bal şeker olsun canım.
ama ben bugün öldüm hem oruç hem kötü haberler !!! öf öf öf.

é L L a dedi ki...

sorma ya ben de aynen.. bitkisel hayata girdim sanki.. aksama kadar uykuya verdim kendimi dusunmeyim diye :) neyse bosver canim orucumuzu actik gözumun feri geldi.. simdi keyif zamani ;)salla gitsin dertleri

HaYaLci dedi ki...

resimdeki senin iftar sofran kanımca. tek kişilik ama :( resim için mi durum böyle oldu yoksa resim varolan durumumu yansıttı anlayamadım. isveçte yalnız mı yaşıyorsun? ama Türksün. biloqunu kurcaladım azıcık bilgiler bulayım diye kafam karıştı ablanın düğününüde gitmemişsin vefasız kardeş:):) dil kursu felan mı yoksa. bak bilemedim şimdi kurdukça kuruyorum kafamda nedense:) bi yardımcı olsan bana yahuuu:)

saygılar..

HaYaLci dedi ki...

tek kişilik mi bu iftar sofrası? resmi koymak için mi tek servis çektin yoksa? off tek başına iftar yapmakta daha daha zordur:( isveçte tek başına mı yaşıyorsun ben biloqunu karıştırdım kurcaladım ama iyice kafam karıştı türksün ama isveçtesin ablanın düğününe bile gidememişsin üzüldüm bak:(
dil okulu felan mı yoksa bak bilemedim şimdi. beni bi aydınlatsan sana zahmet oruç oruç kafama takıldı işte nedensiz:) (sanane demekte en doğal hakkın tabiki)
saygılar...

é L L a dedi ki...

tek kisilik bir iftar sonrasi evet.. Ama babamla yasiyorum isvecte.. kendisi rahatsizligindan dolayi bu yil oruc tutamadi ve genelde daha erken yedigi icin bana eslik etmiyor. disardaydi ogunde. Yalniz yiyorum yani hep. Burda da evli ablam ve akrabalarim var tabi ama evde yalnizim. Ablamin dugunune gidemem elimde olan bi sey degildi maalesef. Ha bu arada hem calisiyorum hem okuyorum burda ;)Kafanin karismasi normal, detaylara inmemistim cunku.

yeterince aydinlatici olmustur insallah:)

Yegane dedi ki...

senin işin de zor oralarda..Allah kabul etsin canım

é L L a dedi ki...

Amin cumlemizinkini kabul etsin canim. saol

perimasalim dedi ki...

hayırlı iftarlar afiyet olsun:)inşallah hep huzurlı ella yı görürüz karşımızda.ve birgün hasretin biter umarım.sevgiler...

é L L a dedi ki...

cok tsk ederim, aksam aksam guzel dileklerin iyi geldi :) huzura epey katkisi oldu.. Size de hayirli huzurlu , mutlu iftarlar.