21 Ağustos 2009 Cuma

Isvec sokak showlari

i$te geldim burdayimmmm...
Evet iftarimi yaptim orucumu actim :) gözumun feri kactigi icin yazi ekleyememistim bugun, kendime gelir gelmez oturdum pc basina.. Yarim kalan stockholm gezime devam etmek istiyorum..




Bu görmü$ oldugunuz hippi kilikli herif uzaktan bakildiginda ise yaramaz bir dilenci gibi görunse de bi cogumuzun hatta nerdeyse hic birimizin yapamiycagi hunerlere sahip.. Bakiniz sekil a'ya b'ye ve c'ye anlarsiniz efeeemm. yine de kisaca bi tanitalim bu isvec yarmasi hippiyi ;)



Heheyt bakin hele $u gavura :) silindirin uzerine hep saatlerce duruyor,



hem ellerindeki atesli mesaleyi ve bicagi cevirip akrobatik hareketler yapiyor,


hem de eline mikrofon alip o vaziyette stand-up yapiyor..




Yaptigi espirilerse hem turistler hem de isvec ahalisi tarafindan ilgi göruyor.. Eee daha ne olsun :) uc bes kurus bozuk parayi hakediyor dimi :) Ben de tam böyle dusundugumden gittim para attim, o an bana sana özel stand-up showda yaparim demez mi :p ben de kacis o kacis ..




aha bu da ta$ kesilmis bi abimiz :) ilk basta arkadaslar gelin bununla da resim cekelim dediginde " heykelin neresiyle resim cekincez " demistim.. O kadar gercekci duruyordu ki, aniden hareket ettiginde irkildim acikcasi.. Megerse kanli canli insanmis o da..




önundeki ta$ canaga para atmadan gectiginiz zaman böyle surat asip duygu sömurusu yapiyor :)
Bol keseden atan bonkör musterilere ise özel ilgi gösteriyor :)
butun paralarini avuclayan bu minik hirsizi ise baloncuklarla etkisiz hale getiriyor :)
biz para attigimizdaysa , az mi buldu ne oldu bilmiyorum ama öyle bi bakis atti ki dakikalarca dondu o bakis yuzunde :D korktuk valla :DD
Arkasi belki yarin belki yarindan da yakin.. adios..
Not: resimleri buyuk ekran görmek icin uzerilerine tiklayin ;)

Hiç yorum yok: