26 Ağustos 2009 Çarşamba

Kâbus ;s

Gecenin bilmem kaci, napiyorum ben burda? Ne gunlerden haberim var, ne saatlerin ayari...

Migde dengem bozuldu, uykum duzenim bozuldu..Hepsine eyvallah, basim gözum ustune de, bu kabuslar neyin nesi uzerime karabasan gibi cöken..?



günler kisaldikca ömrümden caldiklari artmaya basladi.. Ve gecen zaman beni olgunlastirmak yerine sanki daha da cocuklastiriyor . Kucuk bir kiz cocugundan farkim yok, o kadar ki annem burda olsa " korkuyorum" diye yaninda uyuyacak kadar savunmasiz ve kucugum.

öyle bir bosluk hissi var ki yüregimde... nerelere gitsem bilemiyorum...kendimi aramaya devam ediyorum hala...

Birakin yakami kabuslar..
korkuyorum ; desteksizim. (öyle ihtiyacim va... neyseeeee )

uyu-maliyim...!



5 yorum:

Çilekli Pasta dedi ki...

Uyku sorunu bende de var, hatta gözlerim kanlı bir şekilde dolaşıyorum ortalarda.

Dilerim içindeki boşluk dolar.

sevgiler

*BirÇocukSevdim* dedi ki...

canım bir sabah uyandığında bir bakıyorsun bambaşkasın.korkularından arınmış.sahip olduklarınla kendini mutlu hissediyorsun hatta çok şanslı olduğunu düşünüp şükrediyorsun.
ve tabi bunun için gerekli olan tek şey zaman.bunu böylemekten nefret etsem bile.

é L L a dedi ki...

ah sormayin kizlar, butun bunlarin uzerine bi de kabuslar eklendi.. öyle böyle degil valla cok fena etkileniyorum.. Ramazan dolayisiyla sanirim , yemek yiyip uyuyunca öyle oluyor.

Cilekli Pasta tskler canim insallah dolar.
Bircocuksevdim haklisin canim, sabahlari degisik ruh halleriyle uyandigim oluyor ama son gunlerde sadece aksi, huysuz ve yorgun bir éLLa oluyor sabahlari. Zaman diye diye yaslandik yahu :p neyse sabir..

Süleyman dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=unCpQIwA2Qk

canım sıkılınca hep bunu izliyorum iyi geliyor nedense :)) bir de siz deneyin bakalım

é L L a dedi ki...

hehehe guzelmis abli$ saol :)