31 Ağustos 2009 Pazartesi

Moody :)) sevdim seniii


Sizi Moody'mle tanistirayim millet. iste bu sirin mi sirin moody benim stres atma kaynagim.Ici oyun hamurdan disi balondan olusmakta. Ve istediginiz sekle girmekte. Onu özel kilan sey de bu zaten. Ruh halinize göre sekillenen bir dost gibi :)

Bakiniz sekil A'da göruldugu uzre, moody sekillenmeye hazir. Birine kizdigimda aliyorum elime Moody'i, sanki elimdeki moody degil de kizdigim kisiymiscesine sekilde sekile sokuyorum, sIkIyorum, cimdikliyorum mincikliyorum, patakliyorum..Butun hirsimi moody'den cikariyorum.. Verdigi rahatligi anlatamam, icimin yaglari eriyor resmen :)

iyi ki varsin Moody.. seni seviyoreeeee :p

3 yorum:

viva dedi ki...

Bu güzelmis banada lazim : )
Bende kediyle oynadigim zaman cok stres atarim, sanirim illede birseylere dokunmamiz gerekiyor rahatlamak icin : )

é L L a dedi ki...

hakli olabilirsin :) ama ben hayvanlara pek dokunamiyorum, o yuzden böyle seyler daha cazip geliyor.

maça kızı dedi ki...

mimlendiniz efendim:)