14 Ağustos 2009 Cuma

Stockholm bana dar..



Dayanmalisin éLLo$ , ko$maya devam durmaaaa.......

$ekil A 'da da gördugunuz uzere kosusturmaktan bitap du$tum.. Nereye mi kosuyorum, iste buraya :


Gecikmeli ehliyet sinavima , en nihayetinde basladim.. Bunca zaman neden vakit kaybetmisim bilmiyorum ki.. Trafige bir canavarda daha eklenicek galiba :)

Ehliyet alirken bu kadar cetin yollardan gecildigini bilmezdim. Can dostum guzel insanla birlikte basliycagimiz icin , o da cekti cileyi..



isten sonra kursa gitmeye karar verdik.. Tam evden ciktik kurs binasinin adresini ararken feci sekilde yagmur bastirdi.. Tabiri caizse yagmurdan kacarken doluya tutultuk.. Gercekten tas buyuklugunde dolulara yakalandik :) Agacin kovuguna sincap gibi sigindik caresiz.. Allah'im yolda asilanlari mi ararsin, gelin sizigideceginiz yere kadar götureyim diye arabasinin kapilarini acanlarini mi ararsin.. Nasil bir gundu bu Yarabbim :) Bu kadar macera ve aksiyonu bünyem zor kaldirdi..

Adresi bulduk.. Ehliyet hocamiz Jacob kapida karsiladi bizi.. Kendisi süryani.. O kadar sakaci ve babacan bir adam ki anlatamam.. Biraz turkce biliyor :) Epey guldurdu bizi.. Anlasilan eglenceli bir surec olacak bu ehliyet isi.. Jacob'un deyisiyle " yallah kurban gecer gecer :) "

tam islemleri hallettik derken bir de basimiza göz muayenesi cikmaz mi :) siz diyin pire ben diyyim nokta, o nasil harflerdi öyle yahu.. Orda da böyle söylenip duruyorduk, megersem göz muayenesi yapan kizda türkmüs hic caktirmadi :) Allah'tan onun arkasindan atip tutmamistik rezillik yahu.



Cok iyi gördugumu zannederdim ama bi suru sorun cikti.. Astigmatmi$im.. Gözluk kullanirsan araba kullanirken iyi olur dediler :S Ama zorunlu kilmadilar cok sukur, kil payi kurtulmusum..


Artik metro beklemeye son !!!!!!!

Otobus pesinden ko$maya son !!!!

Stockholm sokaklari bana dar artik..

vInnnnnnnnnn vInnnnnnnnnnnnnnn vInnnnnnnnnn






Hiç yorum yok: