8 Ağustos 2009 Cumartesi

Sufffff






İcime dönüyorum yoklamak icin ic sesimin suflélerini.. Nicedir kulak tikiyordum ona..
O bIrbIr konussada kaale almamaya calistim.. Bir dinleyelim bakalim ne sufléler veriyor..




gel-sen...
özlemimi bitir-sen..
sev-sen..
sar-san
Düserken dibe, tutacagim ellerini versen bana.
anlamsiz sözlere artik hic bulasmadan beklesem yaninda ..
Mesafeler engel olmasa sevdali yureklerimize..


bIdI bIdI, vIdI vüdü... vs vs..
Romantik takiliyor ic sesim.. sen sus azicik gunumden bahsedeyim.

Silaya giden gurbet ku$lari bir bir yuvaya dönuyor.. Önce teyzemler döndu, sonra kankam, bu gece de ablamlar dönuyor.. Cok sukur yalnizlik bitiyor..

Gunumun cogunlugunu kankamla gecirdim.. Önce yemek yedik, hasret giderdik.. Sora her zaman yaptigimiz gibi deliler gibi alisveris yaptik, battik.. Ne yedik, ne aldik, ne sattik bunlari anlatmiycam.. Bana görgusuzce geliyor cunku.


Can dostum guzel insan yine eli bos gelmemis bi suru hediye almis.. Bir bucuk ay boyunca o kadar cok sey birikti ki konusmadigimiz, saatlerce cene caldik :) basindan gecen ilginc tatil anilarini anlatti bolbol.. Ayagini zehirli balik isirmis, cigerlerini usutmus, disinden ameliyat olmus garibim.. Ama butun bu olumsuzluklara ragmen harika bir tatil gecirmis.


$ehir merkezi bugun cok karisikti.. Gurbetci iran'lilar ulkelerindeki zulmu prototesto ediyordu.. iyi hosta, yazdiklari bankartlar hic hosuma gitmedi.. Ben de uzuldum o diktatörlerin iran halkina yaptigi zulme, kinadim da bolca ama o din istismarcilarinin yaptiklari seylerin ceremesini islama yöneltmeleri neden?



Bir bankartta söyle yaziyordu " iran'daki islam terorune hayir !" .. Bu ne demek oluyor ya? Sizin iktidarinizdakiler dinin adini kötuye kullanabiliyor olabilirler ama siz islamin icerigini aslinda böyle olmadigini bilmiyor musunuz? irandaki teröre hayir deseler anliycam ama " islam teröru" demek niye ? Bunlari yapana zaten musluman demek bile sacma..!


Cok uzuldum bu duruma, sonucta hristiyan bir ulkede yasiyoruz ve dinimizi kendi kendimiz kötu tanitiyoruz yabancilara.. Onlarsa muslumanlara terörist gözuyle baktiklarinda bundan hayiflaniyoruz.. Hatayi kendimize aramaliyiz bence. Elin gavuru ne bilsin, kim bilir ne sonuclar cikartti o pankarttan..! Neyse daha fazla konusupta sinirlenmek istemiyorum bu konuda. Allah orda zulum görenlerin yardimcisi olsun, ve o adi din istismarcilari diktatörlerinde gözlerini kör etsin..


Bu arada midemi usutmusum tum gun allak bullaktim.. Eve döndukten yarim saat sora da teyzemi ziyaret ettim, malum o da tr den yeni geldi.. Sorasinda da kuzenle mc Donalds'a gittik, biraz da dolastirdi beni arabayla eve döndum.. Hmmm bi de romantik bi seye tanik oldum kankamlayken.. Gullerle suslenmis bir faytonda , ellerinde sampanyalarla birbirlerinin gözlerinin icine bakan mutlu bir gelin damat görduk. Tam fotograf makinami aldim bu guzel kareyi cekicektim ki makinanin pili zayifmis cekmedi.. uyuz oldum.. Neyse nihayetinde yogun ve guzel bir gundu ( iranlilari saymazsak tabi) ;)


eyü geceler..

Teknolojinin guzelliklerinden yararlanmaya gidiyorum.. teldeyim.. adios



Hiç yorum yok: