29 Ağustos 2009 Cumartesi

Teknoloji meraklilarina.



Teknolojilendik..Maksadim hava atmak falan degil, ki zaten hava atilcak kadar muhim seyler degiller. Lakin ben mp3 ve telefon secimi yaparken cok zorlandim , cunku tavsiye de bulunup fikir verenler olmamisti. Ihtiyac olanlara bir öneri sunmak amaciyla ekliyorum bunlari.




Samsung D900 un ses kalitesinin dusuk olmasi nedeniyle, cep telefonlarinda en iyi ses kalitesine sahip olan nokia 'ya yeniden bir U dönusu yaptim. Nokianin e serisinden 'e71' i aldim. Icerigi son derece anlasilir ve basit. Internete baglanmaksa oldukca basit. Bir cok özelligi barindiriyor icinde. 3g, windows live, youtube, facebook vs vs. Uzerindeki tuslarinsa kullanissiz dokunmatiklerin yani sira kalvyeye yakin olmasi ayri bir avantaj. Cunku msn e bagladiginiz anda her harfin ayri bir tusu oldugu icin rahatlikla yazisabilirsiniz. ince ve kibar telefon, bu sahane kapta hediye cikti icinden ;) e$antiyon.







Mutfak önlugume takmis oldugum bu seyse :p apple'nin ipot mp3 lerinden. Nokia gibi bunun da ses kalitesi sahane, dinledigim sarkilar bununla daha da bir anlamli ve canli geliyor nedense. Ayrica ufak olusu ve mandal gibi yakaya takilisi cok pratik. ne canta da yer kapliyor ne de cikardigimizda nereme koysam gibi sIkIntI yaratmiyor..

tavsiye edilir.

2 yorum:

LoLLa dedi ki...

yyaauuw cok tatli gorunuo ses kalitesi baya iyi dimi?

é L L a dedi ki...

hangisinin canim?