16 Ağustos 2009 Pazar

Türk - Iranli catismasi


Dün gece dügündeydik.. Damadin türk , gelinin iranli oldugu bi dugundu bu.. Haliyle biz erkek tarafiydik :)

Aslinda dugune gitmeye niyetli degildik, kuzenle pizza yemeye gittik ve sonra dugun esrafindan " kimse yok bizim taraftan, hemen gelin " diýe yapilan talimat uzerine firladik dugune :)
Uzerimdeyse sportif bir kiyafet var ama kim takar, söz konusu ulkemizin itibarini kurtarmaksa her sey mubahtir :p Her ne kadar bu dugun esasinda catisma degilde, dayanisma babinda yapilmis olsa da ister istemez karsilikli inatlasmalar söz konusuydu :) Aman kulturumuzu iyi yansitalim kaygisi vardi herkeste.. Biz daha iyi oynariz, bizim muzigimiz daha guzel , aaa bakin biz iste söyleyiz böyleyiz der gibi iki tarafta da kendilerini ispat etme kaygisi mevcuttu :)

bir onlarin muzik caliyor cikiyorlar piste , bi bizim :) Ama muzikleri ve danslari hakikaten bizimkinden daha ritmik ve guzeldi :) Araya karisip onlara ayak uydurmaya calistim ama pek beceremedim :P bize katilip halaya ayak uydurmaya calisanlar komik olmakla beraber sevecen insanlardi.Dusunsenize dogru durust dugune gitmeyen ben, oynamayan ben o sportif halimle kalktim göbek attim :) sayimiz azdi cunku, göstermeliydik turk kulturunu ..

maksat ulkemiz, muzigimiz iyi tanitilsin :p

Hiç yorum yok: