13 Eylül 2009 Pazar

Ayna..



"Eyy hayat, sen $avki sularda bir dolunaysin.."

Hayati anlamakta anlatmakta kolay degil, nedir ne degildir bilene rastlamadik... Dünyanin bütün filozoflari bir araya gelseler yine bu i$in icinden cikamazlar...

Hayati ne anlatir... $uan bilmiyorum... Zaten bununla ilgilenmeyi düsünmüyorum... Hayati ne anlatirsa anlatsin... Anlayan olursa birileri banada anlatsin...

kalbimin kulagi iyi isitir, kafamin kulagindan...
kalbimin gözü iyi görür, kafamin gözlerinden...

velakin, aldanirim... her aldanista icime kacar kendime sarilirim... Allah’ima saklanirim... gördügüm en güzel sefkat O’nun... üzülmedim desem yalan olur, üzmüsümdür de... ama gercekten istemeden...

sebepler aradim, varlik aleminden sebepsizligi insandan baska yerde görmedim... nasil bir egodur insanoglunda var olan, ham ve $i$kin...
sanir, dünya dönüyor kendi etrafinda... geri kalanlar figuran o zavalli saniyor kendisini basrolde...

ben O ( c.c.) sefkatlinin sefkatinden süphe etmedim... sivri dilim, asi ruhum, keskin sözüm, duyarli ve merhametli gönlum söyledi, niyetim belliydi... inandigim dogrulardan ögrendim haksizligi karsi atesle savunmayi..

Bana bak ben de ne görüyorsan, sen osun... İste birbirimize aynayiz... Yanlis anlasilma ihtimalini düsünemeden konustugumuz her kelime ( insanlik namina da yapilmis olsa) aleyhimize kullanilir bu yüzden ... Dogru söyleyense sevilmez, kovulur 9 uncu köyden..

Susmali mi peki, hic konusmamali mi, gercegi duymak istemeyene yalanlar mi söylemeli? Yalan söyleyeceksek ve bizi seveceklerse o zaman bize kim ayna tutacak? Tabi bir de buna cok sey söyleyip aslinda hic bir sey söylemeden kafa karistiranlar dahil degil.... Cok konusmak hakli olmak anlamina gelmez, tipki susanin haksiz oldugu icin susmadigi gibi.

ne demisler söz gumusse sukut altin.
öyleyse ben susuyorum simdi.
eyvallah.


6 yorum:

Afet-i Devran dedi ki...

http://civildiyorum.blogspot.com/2009/09/mim-odul.html buyrun ödülünüz suskun bayan:)

é L L a dedi ki...

afetcim tsk ederim :) bu arada yeni teman cok guzel ama , ben senin oraya yorum birakamiyorum bi hata var sanirim canim. daha önce de denedim olmadi. öpuldun ;)

TAZE NANE dedi ki...

Kadir Gecesi değer gecesidir, Allah tarafından değerli kılınmış bir gecedir.
Kadir Gecesi bin aydan daha hayırlıdır. Bu gece bir ömürden daha hayırlıdır.
Ellerin açıldığı, gözlerin dualarla yaşardığı, kalplerin okşandığı.
Kadir Gecesinde bütün insanların günahlardan uzaklaşıp tövbelerinin kabul edilmesini niyaz ederiz.
Allah tüm inananları iman yolundan ayırmasın. Mübarek Kadir Gecesinde Allah tüm dualarımızı kabul etsin.

LoLLa dedi ki...

"Susmali mi peki, hic konusmamali mi, gercegi duymak istemeyene yalanlar mi söylemeli?"
off of. .
susmalı bebegim, bazen susmalı, ki bulsun su yolunu kendi yatağında. .

opucukler .)

é L L a dedi ki...

Taze nane amin canim amin. Allah hic kimseyi iman yolundan ayirmasin.

é L L a dedi ki...

haklisin LoLLa'm bazen susmak en iyi cevaptir karsidakine ;)