19 Eylül 2009 Cumartesi

Bayram sendromu


$imdi ki bayramlarin hic tadi yok, ah ah eskiden böyle miydi triplerine hic girmiycem.. cunku etrafta yeteri kadar buna deginen insan var, bir de ben baymayim milleti diyorum. Ama öbur taraftansa icimden bagira bagira türkü cigirmak geliyor;

bayram gelmis neyime
anam anam garibem
kan damlar yuregime

anaaaammmm anaaammmm garibem
tiililililililili ahey ahey :P



neyse psikopata baglamanin alemi yok yine, icim buruk degil desem yalan olur. Ama bazen bazi acilar konustukca dile geldikce kanatiyor insani.. Peki bu durumda ne yapmali? Sallayacaksin arkadasim , takmayacaksin, yoksa kisa sure de siyirtik biri olur anlarsin anyayi konyayi.. Ama is isten gecmis olur.

Deliye her gun bayram demisler.. yoo yooo yooo dostum kastettigim kisi ben degilim, ne munasebet ben deli degilim :p

Olumsuz seylere deginmeyim bugun diyorum ama su an da zonklayan ayaklarim bile karsi cikiyor bu pollyannaciliga.. Yok bayram alisverisiydi, yok temizlikti, yok hazirlikti canim cikti yahu. Ne icin peki? Buyuduk diye artik harclik bile vermiyorlar. Bayramin pek eglenceli tarafi kalmadi artik, yorgunluktan ibaret sadece.. Eskidendiiiiiiiii cooook eskiden..

kendimle celisiyorum deeeemii :) napim böyle gunlerde insan her ne kadar dusunmemeye calissa da , cok hassas oluyor.. Buna da sukur.

Kendime ciciler aldim, yarina zinde ve $IkIr $IkIr olmak icin erkenden zibarsam iyi olacak :) hem demedi demeyin bayram da gec vakte kadar uyuyanlara domuz güttürürlermis, öyle derdi babaannem :P
yarin bayram erken kalkin bilokcular :)
$imdiden seker tadinda bir bayram gecirmenizi diyorum.. agzinizin tadi hic bozulmaz insallah..
bol harclikli, bol eglenceli bayramlar dilerim hepinizeee...
Güccüklerin gözlerinden, böyüklerin ellerinden öperim.. Ebeme dedeme selam ederim..
sevgileeeeeeeeeeeerrrr..

7 yorum:

иαℓαи dedi ki...

benimde içim buruk :(

Bayramın kutlu olsun gurbet ellerde...

viva dedi ki...

Hersey cocukken gencken daha güzelmis dogru : ) Bayramin kutlu olsun!

é L L a dedi ki...

tskler kizlar, sizin de bayraminiz kutlu olsun.

Gülruh dedi ki...

bayraminiz kutlu mutlu olsun...

Güccüklerin gözlerinden, böyüklerin ellerinden öperim.. Ebeme dedeme selam ederim..
bu son cümledeki sive ayni bizim yörenin konusmasi...:) kendime yakin buldum.. siveli konusmalar ne sicak oluyor...memleket nire desem...ayip etmis olur muyum..

birde siz tipik gurbetci degilsiniz, sanirim okumak icin oralardasin...yaniliyor muyum..?

cok mu sey sordum acaba düsünmeye baslamisken gönderiyorum postu...)

é L L a dedi ki...

evet canim dogru tespit.. hem okumak icin burdayim hem de ailem burda. soradan yerlestik biz buraya. 6 yildir burdayim. ve aslen ankara konya arasi bir ilceliyim ;)

ha bu arada senin de bayramin kutlu olsun. sevgiler

Ilker Erdem dedi ki...

Canim merhaba beni mimlemisin. Tesekkur ederim. Cevapladim.
Iyi bayramlar.
Sevgiler

é L L a dedi ki...

asil ben tsk ederim :)