11 Eylül 2009 Cuma

di di di dit di di di dit



Uykucu oldugumdan daha önce bahsetmistim .. Bu konuda hassasum, uyandirani furabilirum, ama furamayabilurum da , garantisi yok ..


hayatta en nefret ettiginiz ses ne diye sorsaniz calar saat derim.. Butun impulslarimi ayaga kaldiran, her calisinda israrla kalkmak istemedigim halde yerimden ziplatan sessssss.. iste o sessssss...

Beni uyanmak zorunda birakan seylere karsi $ahika gibi öyle bir OooooFFFFffff cekesim geliyor ki;

" yettiiiii beeeeeeeeeeee salon kadini cizgimden kaydiracaksiniz simdi beni haaaaa, pacozun baskanlariiiiiiiiii , aaaaaaaaaaaaaaaaaaa !! " diye.

Rahatlatiyor valla , deneyin :)

cep telefonunun calar saatini kullanan biri olarak her ay melodiyi degistirmeme neden olan bi durum bu. O degil, bir daha o melodileri kullanamama da söz konusu. her duydugunda insanin sinirleri bozuluyor.. Ayarladigin sey en sevdigin sarkiysa bile tiksindirtiyor o sarkidan seni. bu gidisle telefonda melodi kalmayacak ve sürekli sessizde tutacagim ama neyse..

Erteleme tusuna basmakla hallolmuyor, mecbursun kalkmaya da.. elden bi sey gelmiyor. susturma güdüsüyle yataktan firlayan bünyenin uyumamacasina uyanmasini saglayan bi hissiyattir coguna göre, ama ben inatla ve israrla direniyorum bu sese karsi..


Bir turlu isinamadik bu sesle bir birimize :) sabah daha insafli uyandirsin beni diye, I$Ik hiziyla yatagima ucsam ve uykumu alsam iyi olucak :p

iyi geceler.. adios ben yatios ;)

4 yorum:

Leah dedi ki...

Benim de Şebnem Ferah'ın Günaydın Sevgilim şarkısı alarm sesidir telefonumun ama şarkıda cidden bi uyandırma potansiyeli var, ha şarkıdan tiksiniyorum o ayrı ama işe yarıyor. :)
Tavsiye eder, öperim, iyi geceler. :)

é L L a dedi ki...

hehe tavsiyen icin tskler Leah, deniycem :)))

PEPE dedi ki...

ben telefonun alar mı çalmaya başladığında ağladığım günleri bilirim yine bu sabahın körününde köründe uyanıyorum diye =) uykuyu sewdiğim kadar sewmedim hiçbir adamı ihi

é L L a dedi ki...

aynen :D