16 Eylül 2009 Çarşamba

Dolana ay dolanaa :)

Yaraticiyim, yaraticisin, yaratici, yaraticiyiz, yaraticilar, yaraticiniz...............

Yaratici blogger secilmisim, ama bildiginiz gibi bu ödul dolana dolana her blogger'e ulastigi icin önemini azcikta olsa yitirdi sanki :)

Yine de beni bu ödule layik görup ihyâ eden Afet-i Devran 'cigima tesekkuru borc bilir, gidigindan öperim :D






Hmmm gelelim mimin iceriklerine:
Öncelikle bu logoyu $ipsak yapistircam ve kendimle iligili 7 ilginc seyi siralayacagim..
Aslinda cok öyle waaoowww dedirtecek ilginc özelliklerim yok ama yine de bana dair olduklari icin paylasayim.. BASLAYALIM;


1. Hiss-i kablel vuku :

Sezgilerimin guclu olduguna inaniyorum, 6. his dedikleri bu olsa gerek. kötu bir olay olacaginda icime hemen bir sIkIntI cöker bunu bi sekilde hissederim.. Kandirildigimi, aldatildigimi hemen anlarim. Segilerim gucludur, bu konuda da yanilmam. Erdim mi ney :p

2. Tik :
$eftaliye, kadifeye ve bu tarz seylere dokununca di$im kamasiyor.. icim bi tuhaf oluyor ayayay.

Kucukken cok yorgun oldugumda da uykumda konusurmusum, simdi konusuyor muyum bilmiyorum :)


3. Ayrinti:
Bir cok kişinin gözünden kacan ufacik ayrintilari bile farkederim. Bazen bu cevremdekileri oldukca sasirtiyor.. "Kirk yil baksam farketmezdim" derler :) hic bi sey gözumden kacmaz.Bir olayi ya da herhangi bir davranisi , seyi analiz etmekten büyük zevk alirim.


4. titizlik:
Hastalik derecesinde olmasa da cok titiz bir insanim.. Ustumu basimi, evimi her zaman temiz ve pak tutarim. etrafimdakilerin de öyle olmasini isterim. Pis bir insani kesinlikle yanima yaklastirmam. Öyle herkesin evinde yemek yiyemem.. Is yerinde, baskasinin evinde veya her hangi bir ortamda kasik catal ve bardak yikanmis dahi olsa tekrar yikar öyle kullanirim.


5. Arastirma:
Bana en uygun söz " arastirmak" tir... Bilgi edinmek benim ayrica bir özelligimdir. Surekli arastiririm. Özellikle Osmanli tarihine, edebiyata ve sanatsal konulara cok merakliyim.

6. pimpirik:
saglik yönünden evhamliyimdir.. Hastalik hastasi degilimdir ama , hasta olmaktan korkar ve dikkat ederim.

7. Kalite:
İyi yemek yemekten ve iyi giyinmekten hoslanirim. Bu yuzden masrafim coktur :) Tam bir alisveris hastasiyim.. Kozmetige ve bakim urunlerine bayilirim. bu sebepten para biriktirmem güctür. Ama pratik zekaliyimdir, yatirim yaparim.

Bi de bi de cok milliyetciyimdir.. Tam bir Osmanli torunuyum..

Bak yaaa ne yazacagim derken , aklima bi suru sey gelmeye basladi :) ama 7 taneyle sInIrLI kalicagi icin, onu baska bir mime saklayim bari :)
Eminim bu mim herkese ulasmistir ama ben yine de 7 kisi secip zinciri devam ettireyim, adet yerini bulsun.

Benim gibi citir bloggerlere öncelik vericem.

1. sentek bizikimiz

2. Başka türlü bir şey...

3. başı dumanlı hava sahası..

4. cafe ikra

5. Hem mutlu hem çilli

6. karakizin guncesi

7. Sorgulayan Polyanna

3 yorum:

Parpali dedi ki...

Kaç gündür bloga giremiyordum. Nihayet ulaşabildim. Pek ilginç biri değilim, o yüzden bu mime yanıt vermesen kırılır mısın? :)

é L L a dedi ki...

kirilmam canim sorun degil , canin sagolsun :)

Afet-i Devran dedi ki...

;)