9 Eylül 2009 Çarşamba

éLLa'nin fendi abla ve enistesini yendi..




burda ki yazimda size ablamlarin tasindigini ve duvar kagidi seciminde kararsiz kaldiklarindan bahsetmistim.. En sonunda benim begendigim duvar kagidinda karar kildilar ( tabi benim israrlarimla :p ).. Sadece karsi duvar bu cicekli kagittan, diger duvarlarsa tek renk bejden olusuyor..




Yine bir ampul yandi kafamda ve sade duvarlardan birine de ikeanin bu duvar dögmesini yapistirdim :) Sizce nasil olmus? ablamlara kalsa karartcaklardi icimizi..

10 yorum:

Elvan dedi ki...

çok güzel olmuş bence. güle güle otursunlar

é L L a dedi ki...

begenmene sevindim saol :)

Yegane dedi ki...

bence de gayet hoş :)

é L L a dedi ki...

;)

LoLLa dedi ki...

Ahhh bence haa ri kaa durmusssss
yeni fikirler bekliorum haberin ola ;)

mmmuuuccckkkkkkks

é L L a dedi ki...

tamam canim mcx :)

meltem dedi ki...

aaa ikeanın bu stickerından bende yapmıştım :)) ben de odaların kapılarının üstündeki , tavanla kapı arasındaki boşluklara yaptım..orda da çok güzel durdu..seninki de çok hoş olmuş ellerine sağlık :)

é L L a dedi ki...

tskler canim :)

Pinky dedi ki...

çok güzel olmuş, düz duvardaki stickerda çok güzel tamamlamış. güle güle otursun ablanlar :)

é L L a dedi ki...

tsk ederim Pinky saol :)