1 Eylül 2009 Salı

iyi ki dogdum mu acaba?



Bir ya$ daha bitti.. Yaslanmaya ve ölume bir adim daha yakinlastim.. Depresif miyim? Evet, öyle oldu bugun biraz. Zaman bana meydan okurcasina hizla akip gidiyor avuclarimdan tutamiyorum.. Ah kalp sizlanmazsin ama sizlarsin durmaksizin..

öyle zamanlari gectin ki minik kalp...yumrugumdan daha büyüksün artik... Büyüdün, büyüdüm, büyütüldük. Kader denen olu$um sarmi$ bedenimin her yerini...günlerim, güncelerim bo$ aslinda...

sevgi yok..
sevda yok..
arkada$ hem var, hem yok..
bu aynadaki gölge, bu akis ait degil ruhuma...kirilganligim saygisiz aslima...

Mutlu cumlelerin öznesi olmak isterdim bugun, oysa ben basit bir sifat bile degilmisim.. huzursuzum..kendimle bile payla$amayacak kadar hem de..

Bugun benim dogum gunumdu, her dogum gunumde huzunlenirdim ama bu kez daha da bir katmerlendi huznum.. Insan böyle anlarda anliyor kimin ne kadar deger verdigini.. Kirginim blog, hayatta en cok deger verdiklerim, en cok yanimda olmasini istediklerim umursamadi bugunu...

" Ayrintilara takilmak istemem ama elimde degil, dogum gunumde bile iyi ki dogdun demedin.. "
Hal böyle olunca gun de anlamini yitirdi.. Ustume basima bile ceki duzen vermedim..
Ama herkes unutmadi tabi, vefali dostlarim ve ailem hatirladilar.. gune, atilan dogum gunu mesajlariyla uyandim. Eski lise arkadaslarim bile unutmamis mutlu oldum..


Pastami cekmek aklima gelmedi.. hediyelerimi cekeyim.. Bu yil pek bi az geldi, cunku kutlama yapmadim.. Bu inciler enistem ve ablamdan hediye.





Bu guller ve parfumde kuzenimden. Parfumum bitmisti hizir gibi yetistin kuzen..
Ha bi de Turkiyedeki ablamdan öyle hos bir mail aldim ki.. Onu da sizlerle paylasacagim birazdan..
Burukta olsa bir yasi daha atlattim.. Dilerim yeni yasim bana guzellikler getirir..
( bir yil sora kiri$ik kremlerine baslaiycam böhuuu ;( )
adios.




" bugun benim dogum gunum
sen olmadan kutluyorum
Ayriligin bana hediye
aldim kabul ediyorum.. "

10 yorum:

caramel macchiato dedi ki...

herkesın hayatında boyle rahatsız dogumgunlerı olur :) dert etme! belkı sonrakıler cok guzel gececek?

nice mutlu senelere :)

é L L a dedi ki...

destegin icin saol karamelcim.. cok tskler..

Pinky dedi ki...

geç kaldım ama iyi ki doğmuşsun Ellacım :) yeni yaşında herşey gönlünce olsun, her günün mutlulukla dolsun :)

é L L a dedi ki...

gec kalmadin canim burda saat 23.49 :) son anda yetistin.. cok tsk ederim iyi dileklerin icin.. hep birlikte mutluluklara dogru yol aliriz insallah..

Bugra dedi ki...

Ah.. Kocaman kocaman mutlu yıllar diliyorum :))

é L L a dedi ki...

tesekkurler :)

Moda-Yemektarifleri dedi ki...

hayatta böyle günler olur sevgili olsada yanında yalnız kaldığın, mutluluk insanın içindedir bunu geçte olsa öğrendim...hep mutlu ol mutlu kal dış etkilerle sarsılma..nice mutlu yıllara.

é L L a dedi ki...

Haklisin aslinda, tavsiyene uymaya calisacagim.. destegin ve guzel dileklerin icin sonsuz tskler ;)

gorkem dedi ki...

ellacim, gec bi dogum gunu kutlamasi ama nice nice guzel senelere, hep mutlu olman dilegiyle, boyle gunleri pek seviyorum, seni bi umut doguyor insanin icine, yeni baslangic :)

bu arada, kirisik kremleri de bazen insana kendini iyi hissettiriyor, ne kadar buyudum, olgunum ama yine de guzelim diye :)

é L L a dedi ki...

hehe görkemcim tsk ederim, iyimser yaklasimina da hayran kaldim dogrusu :)) bu siralar biraz pesimist takiliyorum ben , bana pollyannacilik a$ilayin noluuurrrr :)