6 Eylül 2009 Pazar

Kalkin hadi öglen oldu.


Günaydin Blog AhaLisi..!


Tünaydin demem gerekirdi su saatler icerisinde ama pazar gunu gec kalkanlarin istatistigini göz önunde bulundurursak gunaydin demem pek abes karsilamanmasa gerek..


Kimilerine göre ( ben de dahil) sIkIcI gelse de pazar gunleri, uykumuzu almis olmanin verdigi enerji bile yetiyor insana.. Haftaicleri her daim uykulu, halsiz, yorgun bir vaziyette leyla gibi dolandigim icin etrafta pazarin ben de yaptigi redbull etkisine ihtiyacim oluyor.


Jet hiziyla hazirlanip cikmam gerekiyor, gitmeden sizlere guzel bir pazar dilemeden edemedim. Iki gundur suren isvec festivallerinin bi ikincisi duzenleniyor bugun, oraya gidecegim ve ilginc buldugum kisimlari daha sonra paylasacagim sizlerle.


Dopdolu , keyifli bir pazar diliyorum hepinize.. Yuzunuzden gulucuk , kalbinizden nese eksik olmasin.. Bir daha ki trt pazar programimizda görusmek uzere :P esen kalin.

6 yorum:

Pinky dedi ki...

iyi pazarlar ve iyi eğlenceler Ellacım :) çok merak ettim festivali :)

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Ella'cım Biluşa yazdığın yoruma istinaden sana çok teşekkür ediyorum, yanımızda olduğun ve desteğin için sevgiler

é L L a dedi ki...

rica ederim stil direktöru, tske hic luzum yok, hakediyorsunuz o sözleri.

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Çok merci canım kaliten için.

é L L a dedi ki...

bilmukabele efenim :)

é L L a dedi ki...

pinky cim ekliycem usenmezsem :) gerci foto makinasinin pili bitti, cok az cekebildim ama olsun :)