9 Eylül 2009 Çarşamba

Korkunun ecele faydasi yok..


Yine kaptirdim kendimi , dikkat ettiyseniz blogun headerini elli defa degistim :) birazdan disciye gidecegim, onun verdigi stresle ve korkuyla oraya buraya saldiriyorum iste :) Du$unmemek icin kafa dagitiyorum $arkilarla, $iirlerle, blogla ...

"Ne guzel demis sair;

Saatler yine seni vuruyor
Gecenin en dip yerinde...

Hangi ruzgar bana senden "selam" getirir..!? "

Heyhat yine gittim uzaklara..Özlemlerim haykiriyor...kalbimin derinlerinden...Kalbimin En ucra köselerinden..

[ Gurbet Hasret Özlem ]

3'u bir olmus canimi acitiyorlar iste..Dusunuyorum .....Cikamiyorum bir turlu icinden Dusunmek istemiyorum artik ......Oluruna mi birakmali? En iyisi birakmali, kendi halinde dem'ini almali her sey, cay misali. Eeee "Sabır katlanmak değil göğüs germektir.Sabır hayatın tümünü kapsayan hayırlı bir nimet ve en güzel vasıftır. (Hadis-i serif) " Yaz bunu kafandaki hard diskine..



2 yorum:

Afet-i Devran dedi ki...

Geçmiş olsun canım. Aynen yazdım hard diske;)

é L L a dedi ki...

hehe tsk ederim afetcim :) yaz yaz ;)