6 Eylül 2009 Pazar

Matru$ka éLLa



Gecikmis bir mimle karsinizdayim :) Sevgili Maca kizi beni mimlemisti, kac cesit éLLa barindiriyorum icimde diye.. özetle anlatmaya calisayim..Aslinda kendimi anlatmaktan hic hazetmemisimdir. Her ne kadar özelestiri sahibi bir insan olsam da, elimde olmadan kendimi övmeye kacabilirim. Eee ne demisler "kimse benim yogurdum eksi demez".. Bu yuzden beni yakinlarim anlatmasini isterdim lakin, bur da öyle bir alternatifim yok. Kendimi kesfettigimde pek söylenemez, cunku insan oglu degisken bir varlik, zaman gectikce ve yas ilerledikce her gun yeniden kesfediyor kendini. Yine de bugune kadar kendi icimde yaptigim kesif sirasinda edindiklerimi paylasayim sizlerle..

ooo birrr cadii
Rivayetlere göre bir cadi (cadaloz) oldugu söylenen éLLa'nin geceleri supurgesiyle uctugu, kazanda iksir kaynattigi ve kendisini kizdiranlari kurbagaya cevirdigi iddia ediliyor..


ooo birrrr sivri dilli

Burcunun özelliklerini tamamen tasiyan éLLa, cok acimasiz bir elestiricidir. Özelestiri yapmayida cok sever, kendisini aacimasizca yerden yere vurur ama baskalarinin kendisini elestirmesine pek tahammul edemez :) haksizliga karsi atesle savunmaya gecer, hakkini yedirmez, yiyene ise öyle etkili bir konusma yapar ki yerin dibine sokar sokar cikarir. Kürek kadar dili vardir bu laf ebesinin, hic laf altinda kalmaz.



ooooo birrrr uykucu

24 saat biraksaniz uyur, bana misin demez. Sabahlari onu kaldirmaniz icin vinc gerekmektedir, aksi takdirde yerinden oynatmak icin ( sayet gucluyseniz) suruklemeniz gerekmektedir. Calar saati 10 beygir gucundedir, 7 davul sesine bedel olmasi ve yarim saat boyunca bes dk araliklarla calmasi kaydiyla bir nebze olsun gözunu kirpabilir ;)

oo biirrrrrr asabiiiii, oo birr suratsiz

Damarina bastiginizda elinden sekeri alinmis bir cocuga, kuyruguna basilmis bir kediye bin basar.. Öfkelendirdiniz mi vay halinize dilinden kurtulmaniz imkansiz.. Sakinlesinceye kadar cemkirir. Recep ivedigin tabiriyle agresif, öfkeli olup kafaniza ucabilir lakin perdelerini kaldirdiginizda kedi gibidir :p suyuna gitmek lazim..


ooo birrrr $en$akrak

Keyfi cakir bir éLLa'ya rastladiysaniz, enerji ve nesesi kisa sure sora sizi de kaplar. ortaligi lunaparka cevirir. Hayat bos eglen co$ politikasindan yola cikarak, eglenceli olan ne varsa yapar dunyanin kuyruguna dugum calar ;)

oo birrr iyilik timsali melek , o birrr seytan :p

beser sasar demisler.. $a$an yönlerini ele almazsak genel anlamda iyilik sever bir kizdir zaat-i muhterem.

ooo birrrr süslü pakize

Kucuklugunden bu yana gunde 1000 tane elbise degistirebilme rekorunu kiran, saat basi ustunu degistiren ve bu durum yuzunden ev ahalisini zamaninda cok isyan ettiren bu kizimiz , $u siralar yasinin verdigi olgunluktan olsa gerek ki, kiyafet degistirme sayisini aza indirgemis fakat susunden bakimindan hala vazgecmemistir.. kendini begenmis olmamasina karsin, temiz , pak ve I$ILtILI görunmeyi er daim kendisine ilke edinmistir.. Ayni zaman da da alisveris koliktir.. Hastalik derecesinde alisveris yapar. Ocagina incir agacini diker.


o birrr ciziktirici

Kendince bi seyler ciziktirip, onlari paylasmaya bayilir. Iddiali olmasa da tamamen icinden gelenleri yazmak onun icin bir tur terapi mahiyetindedir..

oo birrr fedakar

sevdikleri icin her zaman fedakardir.. Neredeyse hayatinin tamamini birilerini mutlu etmek adina kurmus ve kendi adina pek fazla karar vermemistir.. Her zaman buyuk sözu dinlemis ideal evlat ve ideal vatandas olma yolunda direnmis ve bunu da nacizane basardigini zannetmektedir.

oo birrr romantik

a$ik bir éLLa , sadik bir köpek gibidir. Kolay kolay asik olmaz, asik oldugundaysa zamane asiklarinin yani sira emek harcar sevgisi icin.. Biraz geri kafali yapisi ve nostalji tutkusu yuzunden Turkan soray ve Ediz Hun'unki gibi gercekci bir ask hayali kurar :)


oo birrr aglak raziye

Aglak dedigime bakmayin, kolay kolay aglamaz. Ama bir agladim mi da en az bes saat susturamazsiniz :) genellikle kendi basinayken aglar, gözyaslarini etrafindan gizler.. A$iri derecede duygusal ve hassastir.. zaman zaman alingandir..
Detaylara cok önem verir, ayrinticidir.

oooo bir miskinnnn
Yer yuzune bu kiz kadar usengeci gelmemistir..
"amaaan bugunun isini yarina birak nolacak ki " sözu baslica hayat felsefesidir :)



ooo birrr is kolik

Okul hayati boyunca her zaman caliskan bir ögrenci olan éLLa, is yerinde de tam bir is koliktir.. Memleketi sanki o kurtaracak, babasinin dukkani gibi her ise kosar kicini yirtar.. Bu enayiligi yuzunden her zaman suistimal edilir iyi niyeti.. Kazandiginin hakkini sonuna kadar vermek amaci guttugunden temposunu ne olursa olsun dusurmez. Mukemmeliyetcidir.


Bin ben var benden icerüüüü... Matru$ka gibi kizim :) rus oyuncaklari gibi actikca icinden yeni bir ben daha cikiyor. bu yazi sabaha kadar bitmez.. Bu kadar yeter ;)

kimseyi mimlemiyorum isteyen herkes yapabilir..
Ben mimimi ortaya godum "begenen alir geder, begenmeyen birakir gacar.." :DDD adyö

12 yorum:

LoLLa dedi ki...

:)) ccook guzel olmus yaw :)
bayildim ben sana .)

mmuuccks :)

é L L a dedi ki...

hehe mucuks :)

maça kızı dedi ki...

nice to meet you matruşka:))

é L L a dedi ki...

tenk yu beybi :p

Me dedi ki...

amma çok ortak yönümüz varmış yoksa biz yıllar önce birbirinden sökülüp başkalarına verilmiş kardeşler miyiz???
yanlız miskinlik konusunda kendime rakip tanımıyorum kusura bakma:)

é L L a dedi ki...

aaa bak dogru olabilir , zaten ailemin sen kucuksun diye beni dislayip ablamlara daha cok ilgi göstermelerinden belli bir cami avlusunda bulundugum :P kardi$im benim :)

yo yooo yoooo benden usengeci olamaz. bu alemde kendimi tek gecerim.

Korhan dedi ki...

Kız oturmuş uzun uzun yazmış okusana densiz Korhan. 45 dakikadır "o bir melek"'teki şeyin ayı olup olmadığını düşünüyorum. Bence ayı. Dişi ayı gibi dimi saçları falan öyle sanki. Neyse alt postlarda makarna salatası vardı akşam yapayım bari pek severim.

é L L a dedi ki...

hehehe :DDD degisik bir bakis acin var, detayci olman hos :) afiyet ola simdiden

Korhan dedi ki...

Detaycı manyak'ın kibarcası değil di mi? :)

é L L a dedi ki...

estgf :)

TAZE NANE dedi ki...

Bendede bazı benzer özellikler var.
Güzel bir mimmiş ama.

é L L a dedi ki...

hmmm iyi anlasicaz o zaman desene ;)