10 Eylül 2009 Perşembe

Sagnagindayim zamansizligin. Biraz da uykusuz.



Dün gecti , bugün de gecmek uzere..
Yarina az kaldi ve yarinin gecmesine de ve ömrun bitmesine de..


Ah zaman beni $a$irtmaya devam..


Tuhaf bir $ekilde baska mutluluklardan ve mutsuzluklardan etkilendim. Aslinda öyle yansimasina ben izin veriyorum biliyor musun?Hani belki guclulukten yoruldum say, hani bu aralar böyle gözükmek istiyorum say ..
ama gücümden $üphe etme caresiz hic degilim sadece canim bu aralar böyle istiyor cünkü asil mesele ne biliyor musun?

ne ülkemde ne dünyada hic bir sey istedigim gibi gitmiyor , bu bir trans hali kahretme hali her$eyi yok sayma hali aslinda..

beni peri$an sananlar mi var yoksa ?
ben peri$an olmam peri$an ederim :PPP

gecer yakinda ve o zaman yazamam bunlari bilesin. Benimde herkes kadar kahretmeye hakkim var, bazen cok yoruluyorum bu güclü kiz imajindan. gücsüzlükten degil, hayatin üstüme cok gelmesinden ..

coguna göre yakindan bakinca gamsizin tekiyim ben ( naynnn dogru deel )
Sadece yasamak gerek zamanla herseyi ...
"Gelmekte olan yeni günler nelere gebe biliyor ve kendimi sel suyuna birakmamak icin bir sandal hazirliyorum..."

Neyse $imdi zibarma vaktidir..

Yeni bir günün yeni sayfasinda görü$mek üzere..





Hiç yorum yok: