28 Eylül 2009 Pazartesi

Sinir topu !









ahhhhhh moody yaktin lan beni.. $u yazimda aha burda size stres topumdan bahsetmistim.. allam yarebbim herifler resmen tuzak kurmus sanki, önce sakinlestiriyorlar sora boOoOomMmmMmmmmm, butun sinir sistemini cökertiyorlar, öncesinden daha beter stres yuklu oluyorsun. Ne diyor bu kiz ya diyenlere daha ayrintili anlatayim;



efenim bu moody denen meret elimde patladi, yine birine kizmistim ki aha dedim bak seni bunun gibi parca pincik edicem sundurucem, didik didik edicem derken ve aklimca göz dagi verdigimi zannederken elimde patlamasin mi? megersem bu moodynin ici hamurla degil unla doluymus. butun oda ( hali, perdeler, yatak, koltuk, hatta klavyemin ici) un oldu.ustumu basimi suratimi hic demiyorum bile :/ kardan kadina döndum resmen ya.. Tabi arkadasima da gün dogdu, "Allah'in sopasi yok ki iste, ohh canima degsin " vs diye gulup durdu :)



Yahu benim anlamadigim sey, o kucucuk kuzu boku kadar seyin icinden nasil o kadar un ciktigi..!! yani abartmiyorum, iki helke su getirip döksem odaya karistirsam unla, stockholmun o gunki ekmek ihtiyaci karsilanirdi. Hayir bi de stres atiyim derken iyice sinir kupu olduguma mi yanayim, sevgiliye madara olduk ona mi yanayim, yoksa odaya köklu bi temizlik yapmam gerektigine mi anlayamadim. hangi derdime yanayim bilmem ki, su an da bile tu$larin arasi un dolu klavyemde :))







yarina bi ton camasir yikamam gerekecek, perdeler, nevresimler, hali vs binimum oda esyalarim. Acep ben bu moody firmasini dava etsem ne kadar tazminat alirdim ki :p hem ruhen cökuntu, hem bedenen yorgunluk, hemse temizlik tahribati actilar bizde.. olmaz ki ama böyle, tavsiye ettiklerim sakin almasin ! disi balon oldugu icin bi sure sora balon esnekligini yitiriyor, bizi uyarmalari gerekirdi .. daha kimbilir kac kisinin cani yandi :DDD



aslinda komikti benim ki ya :D yoksa vermek istedikleri mesaj su mu " sen daha stres görmemissin , biz sana stres nasil olurmus gösterelim de sen haline sukret" diye bir hayat dersimi vermeye calistilar acaba ehuhehu :DDD mantikli aslinda..



her neyse bir moody- zede olarak unlarimin icinden size sesleniyorum, gelin de su camasirlari yikamama yardimci olun la!





5 yorum:

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Ya onlar oynarken de rahatlatmıyoki insanı sinir oluyo insan,sinirleri bozuluyo daha doğrusu :))
seninki daha beter bozulmuş gerçi.Geçmiş olsun hehe

meltem dedi ki...

geçmiş olsun..görüşünü şirin ama marifeti büyükmüş..

Mia dedi ki...

hahaha :D çok güldüm ya sinir bozan sinir topu geçmiş olsun :D

é L L a dedi ki...

hihihi tskler kizlar :) una ihtiyaciniz varsa cekinmeyin isteyin ;)

aksilaz dedi ki...

küçücük şeyin yaprtıgına bak. unda heryere bulaşır öyle bi meret.