18 Eylül 2009 Cuma

Ya$asin yemek yemek..



Serap görmeye basladim aa dostlar.. Gözumun önun de börekler, yaprak sarmalari, patates kizartmalari, hamburgerler, tatlilar vs binimum yemek cesitleri ucusuyor... Offf oooff........ Girmedigim yemek sitesi, bakmadigim yemek tarifi kalmadi :S



Oruc bugun fena halde basima vurdu.Halbuki surekli yemek yiyen obur bir insan da degilimdir, tum gun ac gezsem farkinda olmam ama bugun midem kaziniyor valla. Iftardan önce dunyalari yiyecekmisim gibi geliyor ..

Gördugum her seyi yemege benzetiyorum :) Halisunasyonlarimin sonu gelsin diye kendimi uykuya verdim. i$ten sonra direk yataga atliyorum. Neyse ki bir gun kaldi.. Son iki gunu de bayram hazirliklari ile gecistiririm. Klasik bayram menusunu de yarin hazirlariz artik.




Biliyorsunuz ki bizim memleketimiz icinde degisik kulturleri barindiran bir mozaik gibi. Sehir sehir yöre yöre degisir bu gelenek görenekler... Bizim yöremizde dedigim gibi bayram menusu hep sabittir, nereye gidersek ayni yemekler cikar karsimiza. Hemen hemen her evde ayni seyler ikram edilir.Yaprak sarmasi, börek, sütlac, hosaf, tatli sofranin olmazsa olmazlarindandir.. Ve her gittigin evde toksan bile illa yemek yedirtirler..3 gun boyunca artik bunlardan gina gelir, bir an sanirsiniz ki icinizde sarma agaci bitecek :) Ama su an o kadar aciktim ki , birakin 3 gunu 3 ay sadece o seyleri yemege raziyim .. :p


kisa gunun özeti bu kadardi.. iftardan sonra göruseriz :p


bye.

2 yorum:

Mrs. Baros dedi ki...

Bu yazıyı okudum ve şimdi mutfağa koşup ne var ne yok silip süpürücem hehe

é L L a dedi ki...

hehe afiyet bal seker olsun :))