26 Eylül 2009 Cumartesi

Yazmazsam catlarim :) [ego tatmini eden zirtolara]

hani bazi anlar vardir ya, dile getirmek istediklerini bi sarkida, bi siir de veya bi yazida görursun de "aha cuk oturuyor bu bana" dersin öyle anlardan birindeyim. icimdeki suflém haydi "èLLa sen de ekle sen de sen de sen de" diye dürtmeye basladi habire beni. zira bunu görmesini istedigim zaat-i muhteremler var ;) sevgili Mrs. Baros demis ki ;



"Sevgili bloggerlar aman siz siz olun insanları eleştirmeyin.
Bokum gibi de olsa halleri her zaman övün.
Sözleri olsun dış görünüşü olsun kötü bir şey görseniz bile her zaman "OWWWWWWW BEBEĞİM 10 NUMARASIN" "EVET KATILIYORUM" mantığı ile yaklaşın.
Gerçekleri saklayın. Aman bunları dile getirmeyin .
Herkesin kıs kıs arkasından güldüğü dalga geçtiği şeyleri -kendini düzeltsin diye- iyi niyetten açık yüreklilikle dile getirmeyin,
egosunu tatmin etmesine yardımcı olmadığınız için tüüüü kaka pozisyonuna sokar o kişi sizi aman diyeyim.
Anlayana."


yeeeahh dostum iste budur diyorum ;) anlayanaaa..

6 yorum:

иαℓαи dedi ki...

ben bişey anlamadım diyorum :)

é L L a dedi ki...

kisacasi canim ikiyuzlu olucaksin, insanlara yaranmak icin onlara sahte gulucukler sacip pohpohlayacaksin :) iste o zaman sevilirsin. durustluk yaramiyor insanlara ;)

Mrs. Baros dedi ki...

aynı düşüncede olmamıza sevindim, ayrıca blogunuzuda sevdim (:

umarım daha fazla bu bahsettiğimiz insanlar karşımıza çıkmaz, çünkü iyilikten anlayan tarzda değiller...

é L L a dedi ki...

evet canim maalesef öyle :) ellerine koz veriyoruz biz iyilik yapalim derken,onlar reklam yapip prim kazanmaya calisiyorlar ustumuzden.. tipki yazida dedigin gibi kaka pozisyonuna sokuyorlar :)

The İbrahim Ortach dedi ki...

çok güzel bir yazı. aynı benim düşüncelerimi yansıtıyor. ne güzel yazmışsınız. wav müthiş. bunu neden kimse daha önce düşünemedi ki. hayran kaldım. kutlarım... brawo... tebrikler... müthiş:)

saygılar bizden.... ironiydi. kabul buyrun efendim.

é L L a dedi ki...

evet aslinda cok daha önceden parmak basilmasi gereken bi konuydu ;) saygilar karsilikli.