17 Ekim 2009 Cumartesi

Allah'in hakki ücmü$



deh demeden yürüyen at
buyurmadan gören evlat
eve gelince gülen avrat
mimlenir mimlenmez de cevap veren blog makbulmus

üc vakte kadar, üc yol ayrimin da , üc blog arasi üc bloggerden, ücgüdüsel bir mim yollamis LoLLi$'im.. onu kirmak olmazdi simdi.. su üclü en'lere gecelim bakalim.

ciceklerim : gül, cigdem, orkide.

gerceklesmesini istedigim üc hayalim :sevdigim insanla evlenmek, anne olmak, kariyer yapmak.

en sevdigim üc huyum : yardimseverligim, durustlugum, guvenilir olmam.

en sevmedigim uc huyum: kirilganligim, sivri dilim, mukemmelliyetci olmam.

en gicik oldugum uc hareket: bekletilmek, yemek yerken agiz carpildatilmasi, ben konusurken zirt pirt lafimin kesilmesi.

en kötu üc gunum : ablamin dugununde yaninda olamamis olusum, dedemin ölumu, bir de yakinimizi askerde kaybettigimiz gun.


bu kadarr..

ben mimimi ortaya godum..
begenen alir gedeeeerrr, begenmeyen birakir gacar.

5 yorum:

Mixx dedi ki...

Mimin hayırlı olsun ellacım(:

Senin sevmedıgın o 3 huyun 3'üde bende mevcut napıcaz biz bu kırılgan hallerimizi(:

é L L a dedi ki...

tsk ellerim Mixx :)

bilmiyorum ah bi bilsem, her sey cok guzel olucak ama olmiyi iste ;)

meltem dedi ki...

ben de de var aynı mimden ama üşeniyorum yapmaya:(

Eylül, dedi ki...

Ben şu mim ne bilmiyorum hala, ama öğrenirim elbet bir gün. Ağız şapırdatılmaması hususuna da apayrı bir destek veriyorum. Kırılgan olmak değil de, bu özelliğin her daim taş gibi önüne yuvarlanması.. o gerçekten fena.. Mim'in hayırlı olsun :))

é L L a dedi ki...

meltem'cim lolla mimlemese ben de yapmazdim :) onun icin yaptim .. sIkIcI geliyor bana mimler.

eylulcum bi dahakine mimlerim seni :) mim dedigin sey bildigin anket.. sen secilirsen anket icin mimlenmis oluyorsun.. ben de bilmiyordum ögrendim.


bu arada baglantim yok iki gundur , isten giriyorum..
takip ettigim bloglarin yazilari baya birikmis eyvah eyvah..