15 Ekim 2009 Perşembe

bana müjdeli bir haber verenin kirk yil kölesi olurum



tutun kollarimdaaaaannn duserim simdi, yorgunum dostlarim yorgunum yorgunnnn tey teeeyyy..

Erken kalk ella,
calis ella,
eve kos ella,
hazirlan ella,
surus kurslarina git ella,
eve dön yemek yap ella,
evi temizle ella,
tonla bulasik yika ella,
bi suru misafir agirla ella,
misafirlerin veletleri evin icine sicsa da gIkInI cikarma ella,
icinden o cocugu öldurmek gelse de " aahh canim benim, sen ne tatli seysin öyle " de, sevimli ol ella...aksi takdirde adin cikar gadana diye ella.. ( gadana: marifetsiz, görgusuz anlamina geliyor )
ella topu tut
ella ip atla
kos ella kosss

ooooooooffffff yetti beee salon kadini cizgimden kayacam simdi haaa dememe ramak kaldi ki, mujdeli bir haber aldim cemaat-i blogger.. tum yorgunlugum gitti.. Eee bizene diyceksin, haklisin .. ama burasi benim cöplugum burda ben horozlanir öterim üürü - üüüü :P

guzel habere gelince, anam anam canim anam bi kac gune kadar teyyareyle buraya dogru kanatlanacak.. Coook mutluyum, 3 yil suren hasretlik sona eriyor.. agliyciiiim, hökürmek geliyor icimden.. Hayir kuzum uzuntuden degil saa-det gözyaslari dökiciiimm.. Yillar sora ilk kez bu kadar iyiyim..
Allah kimseyi sevdiklerinden ayirmasin.. darisi tum hasretlik cekenlerin basina..




yazimi kisa kesmek durumundayim, zira sirtim, bel kemigim, bögürlerim yorgunluktan ice dogru cökmus durumda.. bingildagim yamuldu..bi gece de anatomim degisti yahu.. eski halime dönmem icin yataga dogru yatay bir gecis yapmaliyim..
geceniz guzel olsunn efenim. esen kalin. :p

20 yorum:

meltem dedi ki...

yazım dilini sevdim ben senin yaa..
hadi gözün aydın anacın geliyomuş, allah kavuştursun..
iyi de sen nerdesin? annen nerde? kim? nerde? nasıl?:):)
haaaa ay sen isveçtesin anacın türkiyede heeeeeee
ay yani anladım pardon
tamam yaaaa sustum............:(

0z-T dedi ki...

Cok sevindim, coook iyi anliyorum sevincini :)

Simdi bu bir kac gun hic yorulmazsin mutluluktan!

Afet-i Devran dedi ki...

Gözün aydın;) İyi geceler...

LoLLa dedi ki...

gecmis olsunnnnn

eLLa mimi yap ;))))

mmmuuuccckkkkk .)

YILDIZ dedi ki...

Haydi gözün aydın olsun,ne güzel olacaktır kavuşmak.Anneyle keyifli güzel vakitler geçirirsiniz inşallah.

İlk... dedi ki...

Ay hadi gözün aydııın... :)
bu eLLa'ya benzer bir ilknur var bende de... :(
yap ilknur, gel ilknur, koş ilknur, yetiş ilknur... :):)

é L L a dedi ki...

tsk ederim meltemcim cok saol. evet ben isvecteyim annem turkiye'deydi :)

é L L a dedi ki...

Oz-t saol canim darisi basina, sen de gurbetteydin.. umarim en kisa zamanda sevdiklerine kavusursun.

Afet-i devran saol cok incesin :)

LoLLa'cim hemen bakcam mucukk ;)

YILDIZ tsk ederim :) insallah ya , iyi vakit gecirmesi icin elimden geleni yapcam.

İlk... sana da tsk ederim :) Ayy Allah kolaylik versin bize :(

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

Haydi gözün aydınn.:)

é L L a dedi ki...

saol :)

Siminya dedi ki...

yorumumu oku ella!!!!

Siminya dedi ki...

yorumumu yayınla ella!!

é L L a dedi ki...

ortada yorum mu var ki siminya :) yap yayinlayim

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Annenizi geri göndermeyin artık :)

fulya dedi ki...

eLLa*cm o mutluluğu çok çok iyi anlıyorum ben yahuu:))
bugün bende annemin şevkatli kollarına kavuştum çok şükür.dediğin gibi kimse sevdiklerinden ayrılmasın bundan gayrıı:)

é L L a dedi ki...

odam boyansin sariyaaaaa
söylen bal yapsin ariyaaaa
bileti kesmis saliya
carsambaya annem gelicek fulyaaaa :)

amen :)

zeynepin sesi dedi ki...

ohh sefan olsun :)

é L L a dedi ki...

yeeep :p

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

Nassı ya? Uç yıldır ananı gormuyon mü? Ben mı yanlis anladım yoksam?Hadi gözün aydin,gir koynuna uyu bı güzel o zaman...

é L L a dedi ki...

yanlis anlamadin dogru :) ben de aynen öyle yapcam