10 Ekim 2009 Cumartesi

Gülmece :p



Bonjuuurrrrr blog ahalisi. ( bonjur nerden ciktiysa :) dun italyanlara benzetildim diye bünye hemen onlara mi uyum saglamaya basladi ney, tövbe yarebbim )

$aka maka ben de blogger oldum hee. vakit gecirmek adina yazdigim sacmaliklardan secmelerim ilgi görmeye basladi. kafamin uzerin de bi ampul yanmaya basladi :p ( ampul yaninca ne olursa artik) aydinlandim kanumca , neden bi komedi kösem olmasin ki dedim.. azar azar seri halinde ekliycem.. HI $ive derslerimiz de akabinde devam edicek :p

"
Arkadaşımın sevgilisi komiser. Geçenlerde ikisi arabada sohbet ederlerken;
- 'Bilmem kaç merkez, yolda üç tane or..pu var Tamam' diye bir telsizanonsu gelmiş.

Erkek arkadaşı çok utanmış ve hemen telsize sarılıp telsizin diğer ucundaki memura;
- 'Bu ne biçim anons, malum kadın deyin biz anlarız' diye fırça atmış.

On dakika sonra gelen telsiz anonsu ikisini de kahkaha krizine sokmuş.
- 'Komiserim malum kadınlar or..pu degilmiş Tamam'
"

4 yorum:

Elâlemin akıllısı dedi ki...

gülme efekti nerden ekleniyodu? :d

é L L a dedi ki...

bilmem :D

tom's diner dedi ki...

yanlız bonjur fransızca değilmi diyecem sende ingilzcen bayağa iyimiş diyeceksin ...ben lapin olmuş olucam ...

é L L a dedi ki...

:))) italyanlarda kullaniliyor bu kelimeyi diye biliyordum ben valla :) yoksa o boncorno muydu :p aman her ne haltsa iste