3 Ekim 2009 Cumartesi

Histoire d'un amour




Kulaklarimin pasini siliyor simdi Dany, gidasiz kalan ruhuma vitamin enjekte etmek adina... Biraktim kendimi nagmelerin notalarina, sufle veriyor yine ic sesim.. Yaz diyor, anlamsiz da olsa.

Acip bombos bir sayfayi yazmak ne kadar anlamli aslinda?

baskalasan öyle cok anim var ki...
icinden O'nu ayiklamak, mercimegin icinden bir molekülü ayiklamaktan zor !

üc harfim olsun biri sesli olsun...
anlamli olsun...
bitmesin...

Ve benim icin calsin bugun sarkilar, butun guzel melodiler benim olsun..






dany brillant - histoure d'un amour

9 yorum:

zilandilan dedi ki...

İşte bu şarkı harika oldu! of tam aradığımı buldum.Çok teşekkür eLLa şeker! ;)

é L L a dedi ki...

rica ederim canim , keyifli dinlemeler :)

khaos dedi ki...

Bendekü güzel şarkılarıda sana gönderdim ella.. Hepisi senin olsun güzel şarkıların :)

Mizz Oz dedi ki...

Begendim bu sarkiyi, anlayamasam da ^.^ Tesekkurler paylastigin icin.

é L L a dedi ki...

saolun beni ihya ettiniz :p

queen's choice dedi ki...

Dany Brillant ben de çok severim süperdir :) Sanırım İsveç'tesin adresini verirsen yollayabilirim sana bir melek..madem kırılmış..

é L L a dedi ki...

cok tsk ederim dusunmus olman bilmen yetti :)

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

tuttum seni bi kere, bırakmam artıkın!
şimdi ben gidiyorum,ta ki benden hayırlısı gelsin!
ama sonra uğricam!

é L L a dedi ki...

velkam velkam :D