27 Ekim 2009 Salı

Hanim Anamin Ciftligi


Valide Sultan, Hanim Anam, canim anam gavur torpaklarina ayak basmis bulunmakta.. Yazilarima ara vermemin bir nedeni de buydu.. Anatacak seyler de dolayisiyla birikti.
Annemin isvec'e gelisi bi hayli badireli oldu .. Inis saatini Turkiye saatiyle karistiran saf ablam, annemin tam bir bucuk saat havaalaninda bizi beklemesine neden oldu. Kadincagiz ne yapacagini bilemez bir halde dilini, yolunu bilmedigi bir ulke de öylece orta da kalivermis.. Havalimanina tam yaklasiyorduk ki, tanimadigi birinden telefon aldim; " burda bi bayan var sizi bekliyor " diyen bir beydi. Megersem annem elli kisiye yönelttigi " turk musun ? " sorusuna en nihayetinde bu adam tarafindan yanit bulmus , ve beni arattirmis. Jet hiziyla uctuk tabi yanina. Kavusma sahnemiz pek bi dramatik oldu :) Emrahin boynu bukukler filmini aratmayacak derecede duygusaldi diyebilirim :)


Resmen fabrika ayarlarima geri döndum.. Bir acilimda ben yapip fabrika ayarlarini maddelemek istiyorum :

Yemek modu:
100 kilo dahi olsam annemin gözunde suratim ka$ik kadar görundugu icin gunde en az 4 ögun yemek yemeye tabiiyimdir.. Itirazsiz, sikayetsiz...

Misafir modu:
Her ne kadar ev isi yapmama pek kiyamasa da misafir geldigi an, bosalan cay bardaklari bi ka$ göz isaretiyle alinmalidir, caydan sora meyve servisi yapilmalidir ve mutlaka yaninda ellerini silmek icin nemli bez getirilmelidir, ayakkabilar duzeltilmelidir. Bu temel kurallarin uygulanmamasi halinde sag ka$in yercekimine inat yukari dogru kalkisindan, gözlerin kisilmasindan, dudaklarin buzulmesinden, mirildanmasindan ve isaret parmagini saga sola sallamasindan anlayin ki misafirler gittikten sora temiz bir sopa sizi bekliyor :p bu isaretin anlami " ben sana yapacagimi bilirim, dur sen ! millet kalksinda o sirtini icine göcurup, sacini basini yolmaz miyim " dir :D Amma velakin yurt disinda ve uzakta olmamin verdigi avantajla ne yapmis olursam olayim annemin gözunde hep biricik kizi olarak kaliyorum, ne hos dimi :D

Uyku modu:
sabah i$e erken kalktigim icin , gunes batar batmaz yataga yatmaliyimdir. " hadi yat, yarin erken kalkacaksin, hadi kizim hadi hadi hadi hadi hadiiiiiiiiiiii" diye didiklenerek bezdirilmek istemiyorsan bu kurala da uymalisin.
Ahhh yazimi burda kesmek durumundayim, misafirler hic eksik olmuyor son gunlerde.. Gelen veletlerse bilgisayarda oyun ac diye tutturuyor.. Daha sonra devam ederim . Özet olarak sunu söylemeliyim ki fabrika ayarlarima dönmekten mutluyum :)
hanim ananin bir ciftligi var , ciftliginde misafirlerin veletleri var
oyuuuuuuuunnn , oyun diye bögurur ciftliginde hanim aganin :p
adios.
imza: ciftligin cüvcüvü.

9 yorum:

zeynepin sesi dedi ki...

ne doğru yazmışsın..bütün anneler aynı galiba :)

Süleyman dedi ki...

valla bi ara arayında çiftliğin hanımı ve cüvcüvüyle konuşalım özledik burda :))

Elâlemin akıllısı dedi ki...

o kaş göz koordinasyonu misafir gelince daha bi önem kazanıyor zaten :D

é L L a dedi ki...

galiba öyleler zeynepcim :)

misafirlerden firsat bulursak gireriz sülo :)

Elâlemin akıllısı artik cözdum ben olayi mimiklerden kavriyorum ne demek istedigini :D

0z-T dedi ki...

Ben de sormak istemistim annen geldi mi diye, neyse ki yazmissin ^.^

Keske benim annem de gelse de fabrika ayarlarima donsem diyorum..

é L L a dedi ki...

gelir insallah canim . darisi basina

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

hehe arada bir kendini özletmek lazım demek ki..:) şu misafir modu pek bir tanıdık geldi bana da :))

é L L a dedi ki...

özletin valla iyi oluyor :)

ayşa dedi ki...

aynısı benim annem de de var aynnıı :))