6 Ekim 2009 Salı

Keyif benim, kimene



gezip tozulan bir günün ardindan ceplerim bos döndüm eve.
icimden yazmak geliyor ama disima uyku yapi$ti.
kelimeler parmaklarimin uclarina takili..
bir ayaz usutmekte bedenimi kutuplarda..




" Odanin hali perisan, kimse yok isime karisan .. "
icim sigamiyor icimin karelerine, disari tasiyor.. Oda daginikmis, bulasik yikanacakmis kimin umrunda..
izinliyim bugun isten, gucten, asktan..
Salla basini al maasini, yan gelip yaticagim tum gun.
keske el yazim da "comic sans ms" olsaydi..o zaman belki daha bir barisirdim kagitlarla :)




bir vampirle karsilassaydim , korkmazdim senin kadar..
ve gözlerim seninki kadar ye$il olamazdi, ben siyah bakarken ela renginden...
Ve hic bir vampir bu denli tutkulu bir a$ik olamazdi.




"Elleri gözlerine baktı,
gözleri ellerine aktı.
Gözlerini elleri gördü..
Elleri kördü.
Sönen ışık yandı..
Yanan ışık söndü..
Dün yağmur yağacaktı,
gün döndü,
yarın yağdı,
bugün dindi.. "


Ve twilight serisinin ikincisinden sonra ucuncusu de [Eclipse (Tutulma), isvecce adi "ljudet av ditt hjärta" ] yarilandi..



Not: serinin ikincisi hakkindaki yazim icin tIK yap.

2 yorum:

YILDIZ dedi ki...

Serinin tamamını okudum,uzun zaman bir soluktu hiçbir kitabı okumamıştım.

Belki de böyle bir öyküye ihtiyacım vardı:))

Çiçekler çok şeker bu arada.

é L L a dedi ki...

aynen ben de kitabin kapagini acar acmaz sIkILIp yarida birakiyordum demek ki benim de böyle enterasan bir öykuye ihtiyacim varmis :)


hee sevimlidir ciceklerim tsk ederim :)