4 Ekim 2009 Pazar

Sari$inin adi , esmerin a$ki..



eveeeettt $ekil A'da göruldugu gibi yine yine yepyeni yeni yeni é L L a karsinizda. Gicir gicir firindan yeni cikmis haliyle hem de :p Vanilya kokum blogun her tarafini sardi mi ney :D Yok bee koksam koksam boya, sprey ve binimum briyantin kokarim suan da.

Daha önceki saclarimi göreniniz vardir, bakir mi karamel mi acik kumral mi belli olmayan ama herkes tarafindan begenilen bir renkti ama ben tekrardan özume dönmeye karar verdim. Esmer halime.( gerci pek esmer sayilmam kumralim ama neyse :P) aslinda bunu burda paylasmiycaktim ama gözume cok ilginc bir haber ilisti, daha iki gun önce esmerlesmis biri olarak böburlenip buraya yazmasaydim bi tarafimdan siserdi :D malumunuz cuk oturdu bu durum ruh halime.

Hani derler ya sarisinin adi, esmerin tadi diye , ben zannederdim ki bu iddia öylesine biri tarafindan ortaya atilmis ve gunumuze kadar suregelmis. Ama kazin ayagi iste öyle degilmis.. Bakiniz :

Bilim adami bir abimiz sarisin ve esmerleri karsilastirmis vee esmer bombalar kazanmis ;)

Nobel ödüllü bilim adami James Watson esmerlerin a$k ve cinsel gücünün daha fazla oldugunu aciklamis. Bu durumun insanin derisinin rengiyle arasında bag oldugunu bildirmis. Yani esmerler sarisinlara göre daha sevecen, daha a$ik ve $ehvetlilermis ;)


ben bilim adaminin yalancisiyim valla.
hIII bu arada bu haber yuzunden sacimi boyatmadim töbeeeeeeee , ben soradan gördum bu yaziyi bi kere hIh ;p



esmerim bicim bicim ölurem esmer icin

alem bana dusmandir esmer sevdigim icin loy

heleloy loy looyyyy kibar yârim esmerim loyyy



hobaaaaaaaa oturmaya geldiniz blog ahalisi haydi piste alalim sizi :)









adios ben kacios

15 yorum:

//SECHHILL\\ dedi ki...

Bitter Çikolata oldun sende hayırlı olsun yeni saçların =) bir esmer olarak hoşuma gitti yazı gerçi ben anneme kızardım hep beni neden esmer doğurdun diye artık kızmıycam hehe

Fatih dedi ki...

Yanlış anlama sakın. Çakma sarışın diyorlar ya hani. Buda çakma esmerlik olmuyormu acaba:) Bayanlar ne kadar güzel ya bir saç boyasıyla istedikleri zaman kumral, sarışın ve esmer olabiliyorlar.

Mizz Oz dedi ki...

Ohm.. evet oyleyiz ne yalan soyleyeyim ^.^

Esmer and proud :P

é L L a dedi ki...

Mizz Oz hehe esmer and proud :P yeah

é L L a dedi ki...

//SECHHILL\\ cim insan elindekilerin kiymetini bilemezmis, ablam benden esmer o da hic memnun olmadi halinden, halbuki millet esmerlesmek icin tonla para yatiriyor solaryumlara :) degerini bilmek gerek

é L L a dedi ki...

Fatih hayir yanlis anlamadim tabi ki ama pekte cakma esmer sayilmam aslinda,yazida belirttim eski halime döndum diye. kumralim derken sadece saclarim kestane renkli tenim o kadarda beyaz degildir, yani ben kumrala yakin esmerim cakma kategorisine girmiyorum pek :) ama genel anlamda kadinlar hakkinda söyledigin sey de haklisin:) ama cok özendiysen sen de cakma sarisin olabilirsin (örnek : tarik mengüc hehehe :D )

Fatih dedi ki...

Örneğe bakarmısın ya :) Yok ben almıyım ya ben doğal olmayı her zaman tercih ederim :D Bizde bakım diye bir sorunda yok pek. Kızlar nasıl olsa her türlü erkeği beğenibiliyor.

é L L a dedi ki...

aa yok iste buna katilmiyorum , kizlar nasilsa her turlu erkegi begenmez, tamam erkekler kadar dis görunuse önem vermiyor olabiliriz ama bizim icinde karakter ve davranislar önemlidir. sizde kisiliginizi sekillendirin o hale :D

Fatih dedi ki...

Kişiliksiz erkeklerin çok olduğu konusunda sana katılıyorum ama aynı şekilde kişiliksiz bayanlarda mevcut. Bu bence erkeklikle alakalı bir durum değil. Adam gibi adam olanın kişiliğide sağlamdır zaten. Tabi kişilik kavramı kişiden kişiye değişir bunuda unutmamak lazım :)
Bayanlar Bakımsız erkekleri beğeniyorlar derken bayanları eleştirmek istedim aslında ben :) Yani hem kişiliksiz, hemde bir hayvandan farkı olmayan erkekleri bulmak özellikle, iyi karakterli ve güzel kızların en iyi yaptığı iş.
Sanırım bu daha açıklayıcı oldu :)

é L L a dedi ki...

tabiki erkeklerle alakali bir durum degil, benim demek istedigim sey erkeklerin bi sey yapmasina gerek yok sözune atfen onlarinda kendilerince yapmalari gereken yukumlulukler oldugunu anlatmakti. bu kadinlar icinde gecerli tabiki.
haa kadinlarin genelde ökuzlerden hoslandigi dogru :) cogu akilli erkekte bakimli ama ici bos kizlardan hoslaniyor ama. ee ne demisler armudun iyisini ayilar yer :)

Fatih dedi ki...

Yani sonuç olarak, bizim gibiler ayı olmadığından kaybediyor demek :)

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Merhaba demek için gelmiştim.
Ama sadece merhabayla kalmadan saç renginin ten rengine yakışır güzel, doğal ve parlak olduğunu da söylemek istedim.
Çok güzel dediğin sözlerimin içini doldurduğun için de ayrıca teşekkürler..
Ve yine merhaba..

é L L a dedi ki...

merhaba , tsk ederim cok incesin. yine beklerim.

cecilia dedi ki...

bir esmer olarak en sıcak ses tonumla diyorumkii hoşgeldin aramıza :)

é L L a dedi ki...

hosgördüüüüükkk canem :)