25 Ekim 2009 Pazar

Tikkat tikkat u$aklar..



Pek sevgili cemaat-i blogger..

Teknik bir ariza nedeniyle bir kac gun yayinima ara vermekteydim.. sorun halledildi.
Duydum ki sanal alemdeki hayranlarim sacini basini yolup dizlerini dövuyormus ben yokum diye..
Duydum ki blog alemi bensiz pek bi yavanla$mi$..
Duydum ki yagmur duasina cikar gibi, " éLLa dönsun " artik duasina cikiyorlarmis..
ee ben de bu alcakgönullu ve mutevazi bunyemle sizleri daha fazla uzmemek adina yeniden araniza dönuyorum ( eheueh :p duyduklarima birazcik mini minnacik mubalaga katmis olabilirim :D )

Simdilik gidiyorum.. beni ö(i)zlemeye devam edin.. ;)

5 yorum:

Eylül, dedi ki...

teknik ağrızalar uzak olsun.. insanın bunyesi şaşıyor, zira özlemiştik..

é L L a dedi ki...

ehhum :) ben de sizleri özledim, yazilar birikmis zaten. azar azar hepsini okuycam :)

zeynepin sesi dedi ki...

ella ella ella...sesimizi duydun ha :)

öykü dedi ki...

:) cabuk gel bence

é L L a dedi ki...

ayy sevindirik oldum. gelicem kizlar :)