7 Ekim 2009 Çarşamba

yesilcam cücügü




3

2

1
kayit (:

Sanirim bugün romantik gunumdeyim .. siirler okuyor , romantik filmler izliyor ve topyekun bir turku saliveriyorum dudaklarimdan ;

" Telli turnam selam götur sevdigimin diyarina
Uzulmesin aglamasin belki gelirim yanina.. "




Belki.... kimbilir...
Zamani gelir, gün agarir, gecenin getirdikleri biter ve sen uyanirsin.. Umut dolu bir gune..

ne diyordu filmde?

- geldim iste tutsana elimi
- sevgi neydi? sevgi emekti


diyordu Turkan aplamiz..

peki emek ne demekti -biri icin harcanan- ? Seviyorsan kendinden fazla sevmekti. sevmek tükettigin bir sey degildi. Her gün cogalmakti sevmek. Hic bikmadan , eksilecegini düsünmeden. Kendine pay cikarmadan. Engellere aldirmadan.. Hesapsizca.
Cesur bir yüregin varsa seversin..

Gunumuzde aski oyuncak zannedenler cok olsa da, aslinda hepimiz yesilcam cocuklari degil miyiz? O icten, o ebedi asklarin yasandigi yesilcam filmleriyle buyumedik mi?

hafizanizi bi yoklayin bakalim :)

not: yeni headerim nasil olmus?

8 yorum:

zilandilan dedi ki...

Eski yeşilçam aşkları he?Nerdeee.. Ben belki bunlarla büyümedim yani tekrarlarını izledim ama bu tarz konularda eski kafalı olduğumu düşünüyorum.İyi ki de öyleyim çünkü yeni jenerasyondan hiç bi şekilde hayır yok :) özenti duygusuz cool gençlik..pehh..bu konu uzaar gider..Sevdim ;)muck.

khaos dedi ki...

yeni headerine de bayıldım, yazına da :)

Fatih dedi ki...

Günümüzde çıkar düşünmekten aşkı bile tam anlamıyla yaşamak mümkün değilki. Filmleri izleyince bazen diyorum ki "bizim yaşadığımız aşk olamaz, aşk eskidenmiş be".
Vur kadehi ustam bu gecede serhoşuz...

YILDIZ dedi ki...

Filmlerde,kitaplarda yaşanan aşklar olması gereken belki de,bizim yaşadıklarımız çok farklı.Hep seyrettikçe okudukça eksik bir şeyler mi var diyoruz.

İşte eksik şeyleri sormayı bıraktığımızda gerçekten mutlu olucağız

é L L a dedi ki...

benim gibi dusunenlerin olmasi ne kadar guzel :) demek ki hala bir umut var.

Yoksa sarkilarda dedigi gibi leyla ile mecnun gibi coktan masal mi oldu ask? sadece askta degil ustelik, bi cok deger yargimizi unutur olduk, ne milli duygu kaldi, ne de gelenekler.

biz yeni nesile bunlara sahip cikmak dusuyor.
askiniza da sIkI sIkI sarilin, iki gunluk naylon sevgiler bize yakismaz.

é L L a dedi ki...

ha bu arada khaos tsk ederim dikkat etmissin ilistirdigim nota :) sevindim begenmene

é L L a dedi ki...

muck zilo$ :)

KemaLL dedi ki...

Aşk eskiden taşıma suyla değirmeni döndürmekti.


Şimdi gecede 200 dolara erkeklerin başını döndürmek.


***


Aşk eskiden Leyla ile Mecnun`un yürek yakan hikayesiydi.


Şimdi `Müşteri velinimettir` hadisesi...


***


Aşk eskiden 3 harfli bir sözlüktü, içinde sevda adına bütün sözcükleri barındıran.


Şimdi 4 harfli ekonomik bir terim: Para


***


Aşk eskiden sevdiğine kurban olmaktı.


Şimdi tek gecelik tapınaklarda kurban olmak.


***


Aşk eskiden ömür boyu namus bellemekti sevdiğini.


Şimdi `bul-işlet-devret!`.


***


Aşk eskiden baş kaldıran mitingdi.


Şimdi tuvaletli sahnelere sığınan üç paralık reyting!


***


Aşk eskiden el değmemiş duyguların sesiydi.


Şimdi 40 kocalı bakirelerin medyatik defilesi.


***


Aşk eskiden pencere önünde parolayı ıslıkla çalmaktı.


Şimdi komşunun karısını, kızını çalmak.


***


Aşk eskiden usta işi sevmekti, kor olana kadar.


Şimdi çocuk oyuncağı.


***


Aşk eskiden gözlerin yürekle temasıydı.


Şimdi oynak kalçaların dudakla teması.


***


Aşk eskiden karşılıksız sevmekti.


Şimdi `Lütfen veresiye teklif etmeyiniz!`.


***


Aşk eskiden her şeydi.


Şimdi hiçbir şey!

Herkes Kendisine bakıp ben bunLardan hangisiyim? veya ben hiç biriyim diyebiLme cesaretini kendinde buLuyorsa ( en azından içinden) yeter onLara..
Benim aşk iLe iLgiLi fikrimi soruyorsanız aşkım biLir beni sevene beni sormaLı onu ne kadar sevdiğimi..