20 Kasım 2009 Cuma

Dagilin uleeeynnnn isvec kargalari..!



Paranoyak oldum lan, her tikirtida ödum b.kuma karisiyor..! Sabaha kadar uykumdan sicrayarak uyandim, hatta bi ara o kadar ani sicradim ki dudagimi di$ledim bilmeden :) sisti yahu, bedavadan silikon yapmis oldum :p

Zaten ruh halim alt-usttu , simdi iyice psikopata bagladim.. Arkamdan biri hööyyttt dese, ustlerine atlayasim var. Kendimde malkocoglu gibi, bir tekmeyle koca orduyu devirecek potansiyeli göruyorum..

- bu nanam icin, buuu babam icin, bu ebem icin, bu emicem icin, bu dedemin dedesinin kayinin torunun torunu icin :p

töt korkusu iste naparsin :) insan aslan kesiliyor can havliyle :p (laf aramizda di$i aslan, re re re ra ra ra, öhüm neyse konu sapiyor..)

Ne diyorduk.. hah ben de bu battalgazi ruhu varken hirsizlar bir daha nah girer eve..

Bakiniz Sekil A'da göruldugu gibi.. ( resmi buyutmek icin uzerine tiklayiniz)




löhehehe sfjdsjdfhdbvcncn (yeni versiyon kahkaham) :D

amma argo bir yazi oldu, agzimi bozdu nefersizler.. hani bir laf var ya ;

Arsız değildim arsız ettiler
Saldılar gurbete yurtsuz ettiler
Yardan ayırdılar yarsız ettiler
Şimdi gizli gizli kınar el beni

gibi isteeee...



5 yorum:

Leah dedi ki...

Geçmiş olsun eLLacım ya, ucuz atlatmışsınız. Hırsızlardan tiksiniyorummmmmmmmmm. Ben her gün rüyamda hırsız görüyorum. Psikoloji namına bi şey kalmadı ya. Nasıl bi bilinçaltına sahipsem artık... Bi de olay hep odamda geçiyo. Adamla yüz yüze geliyoruz falan. Cidden bi ilaç falan olsa rüya gördürmeyen, ondan içicem ama yok malesef. :(

dusunenbalik dedi ki...

çüş :D

é L L a dedi ki...

Leah'cim tsk ederim.. Niye ruyalarina giriyor ki , daha önce yasamismiydin böyle bir olay?

YILDIZ dedi ki...

Ellacım böyle olması normal,insanı şöyle olsaydı böyle olsaydı demeden edemiyot.

Neyse sen iyisin ya tekrarı olmasın..

é L L a dedi ki...

evet canim saol