18 Kasım 2009 Çarşamba

Essek Giribi !


Cok fena hastayim..
Gunlerdir yatiyorum.. Domuz gibiyim ama, domuz giribi degilim.. Benimkisi essek giribi sanirim, zira adami essek tepmise benzetiyor.. Aksinti, tIksIntI, öksuruk her turlu igrencligim mevcut.. iki uc gundur disari cikmiyorum, kendimi karantina altina aldim..

Birde bu yetmezmis gibi basima bin bir turlu dert ve sIkIntI geliyor..
Keyifsizim..
Huzursuzum..
Isyankarim..


Olur olmaz seyler yuzunden beni kiranlara, uzenlere, kizdiranlara, alayina

hap$uuuuuuuuuuuuuuuuuuu ..!!!
bulasir innnnnnnnsallah !

10 yorum:

yeşil kutup ayısı dedi ki...

geçmiş olsun:)

é L L a dedi ki...

tskler

tom's diner dedi ki...

bende hasta oluyorum galiba ama olmamam lazım ... (:

cok gecmiş olsun ...

Scarlet dedi ki...

geçmiş olsun:)

dusunenbalik dedi ki...

Domuz gibiyim ama, domuz giribi degilim. :)))
geçmiş olsun.

pofiş dedi ki...

GEÇMİŞ OLSUN CANIM....

fotograf penceresinden dedi ki...

geçmiş olsun

é L L a dedi ki...

saolun , tsk ederim

busee dedi ki...

GeCmiS oLsun MeLeGim

é L L a dedi ki...

saol ablacim.