5 Kasım 2009 Perşembe

hayatin kapisina "lütfen rahatsiz etmeyiniz" yazisi astim :)


Hayata ara verdim, araya reklamlar girdim de diyebiliriz :)

Durdurun dunyayi inecek vaaaaaaaaaarrrr diyecek raddede kendimden gecmeye ramak kalmisti ki her seyi birakip yillik izne ayrildim, keyfim gicir.. Ne guzel seymis bünyeyi dinlendirmek be. Benim gibi psikomanyagi bile polyanna yapti. Hayat cok guzel, her sey guzel olucak, cicekler böcükler ( hos ortada cicek böcekte kalmadi ama olsun) ne guzel diye pembe gözluklerle dolasiyorum... Peterini arayan heidi gibi sekiyorum cayirlarda kirlarda :p

Izne ayrilmanin beraberinde getirdigi artilari siz de yasasaniz ayni hisleri paylasirdiniz eminim..

* Kargalar daha bilmem kacinci uykusundayken zirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr diye calan calar saatin sesiyle yerden yuksekligin 2 metreye cikmiyor.. yarim saat boyunca bir dk daha uyuyum diye saatin her bes dk da bir ertelenip calmasiyla buyuk bir azab icerisinde uyanmiyorsun.

istedigin saatte yatip , istedigin saatte kalkmanin guzelligini yasiyorsun.

* Özellikle kisin, sicacik yatagini birakip ayazda dibini dondura dondura otobus metro beklemiyorsun..
* deveye bile hendek atlattiracak kapasitedeyken, is yerindeki bir takim ahmak insanlara laf anlatamayip sinir krizi gecirmiyorsun.



* SInIrsIz tv izle, pijamalarini hic cikarma, makyaj yapma, hatta sacini bile taramaya gerek yok. bosveeeer salla. Keyfine bak.
* bugun sunu yapicam bunu yapicam kaygisi olmadan kesintisiz programsiz eglenmene bakiyorsun. Hayatta frene basamiyorsan bile vitesi bosa alip herseyi akisina birakabiliyorsun.......

...................

Tatil deyince insanin aklina mistik, issiz sahiller, palmiye agaclari, deniz, kokteyller, hamak, kitap... geliyor ama olsa tükkan senin. Bizim payimiza yagmur, kar camur, sararan yapraklar veeeee
sicacik ana kucagi kaliyor -ki bu hepsinden guzel ;) -

Bazen hayatin hizindan kurtulup biraz nefes almak, kisacasi "stop" etmemek icin " pause" tusuna basmak gerekiyor . tavsiye ederim.

Ben hayati nadasa biraktim, harmanda gelicem :p
ekinlerini bicmeye yardima gelirsiniz herhalde.

adios.

8 yorum:

BigaripWomen dedi ki...

Gelince bi sesleniver :))

Derin bi nefesss:)

iyi yapmışsın :)

Elâlemin akıllısı dedi ki...

anem, bildiğin lüküs hayat moduna geçmiş hatun. ondan da bıkarsın ama, çalışan bünyeye pek yaramaz ,)

é L L a dedi ki...

*BigaripWomen sess sess bir ki bi ki :p

*Elâlemin akıllısı valla zaten bir ay evde kalicam yetmez bile:) sanmiyorum bikacagimi , uyumak bile her seye bedel.

meltem dedi ki...

oh ne güzel nasıl canım çekti ne güzel geldi okuyunca benim bu duyguyu tadabilmek için önce bi işer girmem lazım sanırım:):)
zira nehir hanımdan izin alınamıyor, kargalar bokunu yemeden "dünaaaaydııın ben acıktım diye bağırır, üstelik kocamın saati ötmeden çoğu zaman:)
tadını çıkar ooooh

İlk... dedi ki...

hele de kışıın soğuklarda işe gitmeek ızdıraptııır...yıllık iznimin bir kısmını mutlaka kışa bırakırım..bunalacağım kesin ya ,kendimi bilmemmi ben.. :):)keyfini çıkart canıım... :)

é L L a dedi ki...

@meltem cim öyle uyandirilmaya can kurban, kucuk bir melek tarafindan uyandirilmaktan kim sikayet eder ki :)

@İlk... ben de öyle dusundum :) bir haftami kullanmadim sakliyorum. tsk ederim canim

YILDIZ dedi ki...

İlla tatile gitmeye gerek yok.Anneyle çay/kahve sohbetleri yeme içme eylemleri bir çok şeyden güzel gelir.

OOOHH ayakları uzat tembellik yap bak ne güzel dinleneceksin;))

é L L a dedi ki...

yildizcim tatilin en keyifli tarafi zaten, annemle cayimizi pastamizi alip akrabalari cekistirmek löhehehe :p