19 Kasım 2009 Perşembe

Hirsiz vaaaaarrrr !



Bugunlerde hayat, benle fena halde kafa buluyor .. Sanki uzaklardan bi yerden bana surekli celme takip, sora da nanikkkk diye dalgasini geciyormus gibi bi hisse kapiliyorum cogu zaman..
Her gun yeni bir atak, yeni bir atraksiyon sunuyor cunku bana..

Bugunse eve hirsiz ( daha dogrusu hirsizlar) girdi.. Hasta oldugumu ve gunlerdir disari cikmadigimi söylemistim size dimi. Aksilik bu ya iste, hic aklimda yokken bugun icimden acayip bi sekilde disari cikip hava almak geldi. Sanki biri beni durtukledi " cik eLLa, cik eLLa diye ".. Abdala ( aptala degil ha abdal'a) malum oldu demek ki :p Annemlerle yemege ciktik. hay cikmaz olaydik diycem ama her iste bir hayir var iste. Telefon geldi, babam aradi eve hirsiz girdigini söyledi. 3 kisiymisler, babam eve girince balkondan kacmislar.. Kovalamis ama yakalayamamis. Apar topar eve geldik polis cagirdik falan. Ev darma duman olmus kiyafetlerden tutun da, yatagimin dösegi bile yerlerdeydi. Hala tam anlamiyla toparlayamadim. Calinan ufak tefek degerli esyam var, ( foto makinasi , cep telefonu... vs) daha buyuk seyleri almaya firsat kalmadan basilmislar anlasilan.. Hic bi sey gözumde degil de, sevdigimin hediyesi cakmak vardi onu bulamamak koydu bana, cok uzuldum.. manevi degeri buyuktu.
Bazi seyler hala yerde yarin parmakizi almak icin gelecekler, dokunamadik..

Suc aletlerini de evde unutmuslar, bunla kirmislar kapiyi. Eminim el izi birakmamislardir uzerinde..


Cok huzursuzum, insanin kendi evinde diken ustunde oturmasi, kendini guvende hissedememesi gercekten cok kötu bi sey.. Ya eve gelen babam degil de ben olsaydim? Ya bi kac gundur yaptigim gibi evde kalip annemlerle gitmeseydim ? Dusunmek bile istemiyorum, vurur öldururlerdi herhalde. Insan ölume ne kadarda yakin aslinda.. Her gun gazetede neler okuyoruz. Ucuz atlattik, can kaybi yok cok sukur.


Tetikteyim her an, huzur cok uzak su siralar bana...
Dilerim hayat birazcik sIkILIr da benle ugrasmayi birakir.. Yoruldum cunku artik.

12 yorum:

teki 1 arada dedi ki...

Yazının sonuna kadar çok üzüldüm ama "etiketler" kısmında sadece "3 kişiydiler"i görünce patladım =D

geçmiş olsun. hiç hoş bir tecrübe değil ama 3 kişi olduklarını düşününce "gene şükür" dedirtiyor insana.

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Çok geçmiş olsun.O huzursuzluğu çok iyi biliyorıum.Sanki başkasın evi gibi geliyo insana kendi evi :(
İyiki sen evde değilmişsin ve iyiki baban eve gelince kaçmayı tercih etmişler...

Duygu dedi ki...

çok geçmiş olsun canım,gerçekten çok üzüldüm.. insana kendi evinde bile rahat yok işte,ne biçim iş :(

é L L a dedi ki...

@teki 1 arada saol:)) hani magdur olanlar veya bir olaya taniklik edenler hep 3 kisiydiler, 5 kisiydiler diye baslarlar ya anlatmaya , özendim mi ney öyle yazasim geldi :)

@Gidi Kuzgun Güdük Fare cok tskler canim, evet iyi ki kacmislar.

@Duygu öyle valla. cok saol destegin icin.

pearl dedi ki...

Sufle'cim hakikaten evde hiç kimsenin olmaması mucize olmuş,Allahın işi işte,çok şükür.Aynı şey ailecek bizimde başımıza geldi benim çok değer verdiğim anneciğimin ve sevgilimin aldığı hediyeleri yürütmüş pislik.Diğer giden şeyler tabi umurumda olmadı,bir hafta yas tuttum hediyeler için:( sakın telaş yapma,çok kısa bir üsre atlatamıyorsun olayın şokunu.Daha sonra unutulup gidiyor.Kocaman geçmişler olsun canımcım.öpüldün

é L L a dedi ki...

Saol pearl'cim, zaten iyice paranoyak oldum.. sabaha kadar uykumdan sicrayarak uyandim.. az önce de polisler iz aradi evde ama eldiven izinden baska bi sey bulamadilar. eldiven giymis o.. cocuklari.

fotograf penceresinden dedi ki...

çok geçmiş olsun

YILDIZ dedi ki...

Bununla gelmiş geçmiş olsun,herşeyde bir hayır vardır diye boşuna dememişler.Ya evde olsaydın...

Allah beterinden korusun...

é L L a dedi ki...

sorma YILDIZ'cim dusunmek bile istemiyorum

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

çok geçmiş olsun ya evde birileri olup zarar verseydi,offf işte sosyal patlama dedikleri bu milleti iyice delirttiler hırsızlık arttı tecavüz arttı herbişeyin dibi çıktı.

é L L a dedi ki...

kirlendik, kirletildik.. dunya pislik icinde.

Aslı dedi ki...

Geçmiş olsun:( Ben de geçen gün rüyamda iki kadının ben uyurken eve girip ben uyanınca da beni öldürmeye çalıtıklarını gördüm... Hala tırsıyorum her çıtırtıdan...