1 Kasım 2009 Pazar

icindeki türkücüyü uyandir


hey sen zibidi concon lafim sana iyi dinle burayi..

sen turkulerine sahip cikmayip gidip elin gavurunun muzigine özenirken, elin gavuru da senin muzigini sahipleniyor haberin yok..!
El bize yanar, biz elin usagi oluruz..

Erovizyonda bile biz iki dum tis tis bi cikkkidi diye bi yerlerimizi yirtarken, elin yunani aldi bizim kemenceyi kapti birinciligi.. eeee yemeyin malini yerler bebegim ;) uyanik olucaksin ;)

Ehliyet hocamin bile icerisinden bir Izzet Altinmese pörtledi :) turkuleri cok seviyormus irakli hocam, ve inanin bizlerden daha cok turku ve turkucu biliyor.. Ayni zamanda da saz kurslarina giden hocam, turklerin turkulere olan ilgisizliginden cok sikayetci. Bir yabancidan nasihat alacak konuma dustugumuz icin cok utandim dogrusu..

Ben kaza yapicam diye ecel terleri dökerken, ve icimden debriyaj nerde ulan hay senin $anzimanina micayim diye stres yapip eteklerimi tutustururken hoca bir turku patliyor, anam kuzu gibi meee liyor sanki :D izzet altinmese - belkiz akkale karisiminin irak versiyonu diyebilirim :)
yanik sesinin yani sira iyi olan bi özelligi de , turkuleri kendilerine aitmis gibi degil de , türk kulturunun bir parcasi oldugunu kabul etmis sekilde sevisiydi.

Milli degerlerimiz neredeyse yok olmaya basladi su gunlerde, en azindan turkulerimize sahip cikalim gencler..



aha bu videoda bati özentilerine kapak olsun.. :))))
illa batiya özenecekseniz böyle özenin. :D ingilizce türkü böyle olur.

7 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

yabancılar etnik olanın değerli oldıuğunu bilir.nicelerine denk geldim bizden daha iyi tarihimizi bilip üç-beş kendini beğenmiş vatandışımızı susturduğunu.
tanıdığım birçok yabancı türkü delisi hemde öyle böyle değil geniş arşivlere sahipler,
gerçek türkü yapanlardan biride erkan oğur.şu an tekrar popüler olan birçok türküyü tekrar gün yüzüne çıkarmış muhteşem insan.hocamın dediği gibi içmeden adamı meşk eden insan :)))
yazın güzel olmuş,sevgiler....

é L L a dedi ki...

cok haklisin pembe fiyonk. ;)

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

yazıları okudukça güldüm vallahi! ne ayaksın oğlum, ne işin var elin memleketlerinde hadi dön gel yeter artık! şaka bi yana da hakikaten gurbetlik zor be dostum, yutdışından yazan blogger dostların sayfalarından hep hasret kokusu geliyor burnuma! herhalde alamancı anam babamdan kaynaklanıyor bu durum zahar!

é L L a dedi ki...

he ya ne isim var elin memleketinde ben de sIkca soruyorum bu soruyu kendime.. ah ahhh gidisim suskun olmustu ama dönusum muhtesem olacak..! ahan da buraya ciziktiriyorum

Duygu dedi ki...

ayy çok şeker yazmışsın canım:)Biz geleneksel kültürümüzle ilgili neyimize sahip çıkan bir milletizki,türkülerimize sahip çıkalım.. mm neyse bu çok karamsar oldu:)Yabancılar bizim kültürümüze özenirken biz kültürel değerlerimizi pek bi gözardı ediyoruz sanırım. Türkü dinlemek,halay çekmek,ve etnik kültüre sahip çıkmak kıroluk değildir şimdiki gençlere duyurulur:)

é L L a dedi ki...

haklisin Duygucum :) son cumleni tuttum :) hepimiz kiroyuz :p

lemon blossom dedi ki...

valla bu vidoyu bi ara facebbokda okadar çok izlemiştimki türkünün orjinal sözlerini unuttum :D