13 Kasım 2009 Cuma

Kaybolmayan Apo istiyoruz.



Temizlik yaparken aklima bi sey takildi,

niye temizlik urunleri, dunyadaki diger pislikleri de ortadan kaldirmaya yetmiyor.. ?
Du$unun elinizde bir spreyiniz var bir puskurtmede tecavuzculeri, iki puskurtmede katilleri yok ediyorsunuz.. Hepsinin ardindan yalnizda ferah bir dag esintisi yer ediyor. Guzel hayal degil mi?

icimden bir fIsssss'ta apo denen köpege sIkmak geldi..

-fIIsssss lan fIssssssssss,
-anaaaa kaybolmuyor !

- bi fisla yok olacak kadar kucuk bir mikrop degil tabi kaybolmaz.
- höö

$imdi yanda$cilari olsa ne derdi : " kaybolmayan apo istiyoruz "

Sieeeeeeeeeeeeeee derdim ben buna:)

4 yorum:

mr_lonely dedi ki...

Yandaşları olsa kaybolmayan apo istiyoruz demezdi küfür etmeye başlarlardı.
Hiç bir temizlik maddesi temizleyemez onu. Asit kuyusuna atmak lazım.

Aslı dedi ki...

Amaaan o apoya çamaşır suyunu geçtim tuz ruhu bile yetmez...

é L L a dedi ki...

@mr_lonely haha cok haklisin valla :D

@Aslı :DDD ikisini karistirinca kezzap gibi oluyormus. belki o zaman ise yarar ha ne dersin :)

SİBEL dedi ki...

MERHEBA ELLA YİGENİM HAKKINDAKİ YORUMUNU YENİ GÖRDÜM EH ACEMİLİK SANAL ALEMDE YENİYİM ALLAH SANADA VERSİN ÜÇÜZLER,BEŞİZLER ŞAKA ŞAKA O KADARDA VERMESİN.AYRICA BLOGUNADA GÖZATTIM ÇOK EĞLENCELİ GÖZÜKÜYOR.KENDİNE İYİ BAK.