7 Kasım 2009 Cumartesi

[Kiz verme de %50 indirim] kampanyaya geeeeellll





Bir yerde duymustum ; "lise arkadaslarinizin bir bir dugun haberlerini aliyorsaniz, bilin ki buyumussunuz demektir".. Bu tezden yola cikarak ; liseden bekar olarak hayatini devam ettirenlerin nerdeyse sonuncusu olduguma göre ben buyumekten ziyade yaslandim sanirim.. Buyurken maalesef bize sorulmuyor buyumek istiyor musun istemiyor musun diye..

Evlilik, evlenme, evde kalma gibi unsurlarin benden ne kadar uzak oldugunu dusundugum su siralar habire " sen daha evlenmiyor musun? ne zaman evleneceksin? " tarzi sorularla karsilasiyorum.. Yok daha dusunmuyorum diyorum, ama karsi taraf yeni bir atak yapiyor " ee yasin gelmis kizim, evlen gitsin.. yasitlarina bak cocuklari bile olmus.. " diyorlar... Lan sanane, benim evliligim seni mi gerdi diye cazgirlik yapip agizlarinin payini vermek istiyorum ama hanimefendi cizgimden kaymayim diye mecburen alttan aliyorum

Hele bazi geri kafali eski komsular durumu öyle abartiyor ki, her gun telefon edip " sen daha satilmiyor musun" diyorlar..Ohaaa lann davar miyim ben satilik olacak, demek icin nelerimi vermezdim ama olmuyor iste.. Bunun yerine heee satiliga ciktim da isler kesat alan olmuyor, kampanya duzenledim bir éLLa alana bir ikincisi bedava diyorum :) Bu gibi durumlarda cinnet gecirip katil olanlara hakvermiyor degilim :) vallaha.


Biliyorum ki bu sorularin sonu gelmiycek evlenince de " ne zaman cocuk yapicaksin? " cocuk olucak bu seferde
" ikinci cocuk nerede". vs vs vs bu böyle surup gidecek..

beni eski komsularin $errinden koru Yarebbiiiiiiiiiiiiii ..

3 yorum:

adreferda dedi ki...

amin amin ..
çok iyi anlıorum senı, banada sıra sana geldı daha evlenmıormusun demelerıne delırıyorum!!
evlılerede cocuk dogurmuyomusun vıdı vıdısı
ınsanların baska derdı yok sanırım!!!

meltem dedi ki...

bana da ne zaman çocuk diye sorup duruyorlar :)) beni de geçenlerde o kadar bunaltmışlardı ki bloğumda 'lütfen artık sormayın' adlı yazı yazmıştım :))))
bu soranlar bence o kadar cahillerki! hayattaki tek başarının evlenme ve çocuk sahibi olmak olduğunu sanıyorlar!!

é L L a dedi ki...

ah ah yalniz degilmisim demek ki .. Allah sabir versin hepimize :)